Travelocity
eDreams
Orbitz.com
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Stedet ellers er greit, men WIFI er blitt like viktig som varmt vann i dusjen. For noen familiemedlemmer så er det nok viktigere enn dusj. Og her var nettet elendig. Tregt og dårlig dekning. Vi bodde på en hytte som ble leid ut gjennom hotellet, men egentlig ligger på campingplassen.

Takk, larskristianr2015
Anmeldt 26. juli 2019

Koselig og stille lite hotell med god service.Lov med hund var der.Vi hadde med oss en tibetansk spaniel.Middag ute om kvelden i en koselig liten hage bak hotellet.Rimelige priser.Frokosten var god.Det gikk tomt men dei fylte raskt opp igjen.Vi kommer nok igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nattstjerne
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbrakte ei helg her saman med storfamilien.
Kan anbefale eit opphold her. Flotte rom, bra reinhald, nydeleg mat og veldig god service.
Lustrabadet ligg like ved, noko som også var ei veldig bra oppleving!
Kjem gjerne igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, synn_vet2016
Anmeldt 9. oktober 2018

For all del - folkene som jobber her er både hyggelige og hjelpsomme, men ønsker du en hotellopplevelse er ikke dette stedet. Mitt rom var på ingen måte noe å skryte av. Lenge siden siden jeg har bodd på hotell med "respatexplater" på veggene og ellers "iskalde" vegger. Jeg skulle riktignok bare sove der, men allikevel. Trass i at jeg bodde der to dager ble rommet mitt ikke ryddet. Nye håndklær fikk jeg heller ikke.

Jeg slutter forresten aldri å irritere meg over at man ikke kan få en skikkelig frokost. Joda, leverpostei fra boks og presset "skinke" og syltetøy er sikkert godt nok, men det hadde smakt godt med et speilegg f.eks. Og hva med noe frisk frukt ? - fantes ikke et eple, en appelsin eller en drue å se.

Det verste denne gangen var kanskje middagsbuffeten... Raspeballer så seige som fy - saltet og ihjelkokt svinekjøtt og likedanne grønnsaker ( vasne og overkokte). Desserten var noe halve pærer med krem fra boks....Tok ikke sjansen på smake dem engang. Og kalle dette en buffet er også en stor overdrivelse. Hele buffeten var mat plassert på et bord i stålkar.... og prisen på kr. 240,- er det man kalle et ran.

Er jeg for kritisk ? - Tror ikke det.
Har i årevis reist i Sverige, Danmark, Østerrike, Tyskland, Frankrike og Italia, og bodd på alt fra små familiedrevne hoteller til relativt store og dyre. Fellesnevneren er at de ikke tar gjestene sine for gitt, og da blir opplevelsen både av mat og rom helt anderledes.

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, johnkennetha63
Anmeldt 3. juli 2018 via mobile enheter

Bodde her i to netter. Hotellet ligger veldig landlig til ved en liten bekk og med en stor og velholdt hotellhage. Kjøpesenter og butikker i umiddelbar nærhet men ingen støy derfra.
Hadde et superiorrom som var langt større og mer særegent enn det du får på standardhotell i byene. Trolig nyoppusset. Badet var også meget romslig og med massasjedusj.
Hyggelig betjening. Jeg bodde her under den verste varmebølgen og rommet var veldig varmt, men resepsjonen tryllet fram en bordvifte så da løste det "problemet" seg.
Maten de serverte var helt gjennomsnittlig, men det påvirker ikke den svært positive helhetsopplevelsen.

Dato for oppholdet: juli 2018
Reisetype: Reiste alene