eDreams
Orbitz.com
Travelocity
Anmeldt 30. juni 2021 via mobile enheter

Bodde her ett par netter, og alt svarte til våre forventninger. Rask og grei innsjekk og pen og ren hytte. Hytten hadde det vi hadde behov for av kjøkkenutstyr etc. Eneste som trekker litt ned var trang parkering for to biler. Og dårlig internett og 4G dekning

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, alfmagne
Anmeldt 27. juli 2020 via mobile enheter

2  Takk, alfmagne
Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Stedet ellers er greit, men WIFI er blitt like viktig som varmt vann i dusjen. For noen familiemedlemmer så er det nok viktigere enn dusj. Og her var nettet elendig. Tregt og dårlig dekning. Vi bodde på en hytte som ble leid ut gjennom hotellet, men egentlig ligger på campingplassen.

Takk, larskristianr2015
Anmeldt 26. juli 2019

Koselig og stille lite hotell med god service.Lov med hund var der.Vi hadde med oss en tibetansk spaniel.Middag ute om kvelden i en koselig liten hage bak hotellet.Rimelige priser.Frokosten var god.Det gikk tomt men dei fylte raskt opp igjen.Vi kommer nok igjen.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, Nattstjerne
Anmeldt 14. oktober 2018 via mobile enheter

Tilbrakte ei helg her saman med storfamilien.
Kan anbefale eit opphold her. Flotte rom, bra reinhald, nydeleg mat og veldig god service.
Lustrabadet ligg like ved, noko som også var ei veldig bra oppleving!
Kjem gjerne igjen!

Dato for oppholdet: oktober 2018