Kjempebra brevandring!

Kjempebra brevandring! Guiden Mikal gjorde en kjempejobb og var kunnskapsrik og ga oss en flott... les mer

Anmeldt 17. august 2021
ingridtravelguide123
Santorini, Hellas
Nydelig tur!

Meget flink guide, en fin og spesiell opplevelse. Guiden var spesiell oppmerksom på minstemann på 9... les mer

Anmeldt 9. august 2021
993p_ln

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt fantastisk tur med Fjord Active til Tunsbergdalsbreen 4. juli 2020. Turen overgikk alle våre forventninger!

Vår guide Mikael var helt topp - hyggelig, rolig og profesjonell med masse ekspertkunnskap. Han var også veldig flink med barna.

Tunsbergdalsbreen og området rundt fremstår helt urørt. Uendelig vakker natur både på båtturen og gåturen inn til breen.

Vi fikk veldig god tid på breen, og vi følte oss helt trygge med det profesjonelle sikkerhetsopplegget.

Turen anbefales på det sterkeste! Tusen takk Fjord Active og Mikael.

Hilsen veldig fornøyd familie på fire med barn på 10 og 12 år.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, rebeccasT7917NX
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Takk for tilbakemelding, det set me stor pris på

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra dag i elva med flink guide, Håvard. Store og små (10 - 48år) koste seg med stuping, skliing og bading. Sommerens beste aktivitet- kan anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, 276majkenk
Håvard E, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Velkommen att!

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Veldig flott tur med flink og kunnskapsrik guide. Vi storkoste oss alle i elva med hopping skliing og svømming

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Bjørn-Erik V
Håvard E, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Tusen takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 11. juni 2018

Dette var veldig, veldig moro. Vi lo masse og hadde det gøy. Kjempehyggelig guide som viste oss vei!

Dato for opplevelse: juni 2018
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med denne attraksjonen
Takk, siljeviki
Håvard E, Manager på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juni 2018

Takk for tilbakemelding! Det set me pris på. Godt at de hadde ein kjekk oppleving!

Anmeldt 10. juni 2018 via mobile enheter

En utrolig gøy og spennede dag med juving! Takk til Håvard som guidet oss trygt igjennom elven og viste oss Jostedalens beste badeland ☀️

Dato for opplevelse: juni 2018
Takk, 257marenv