Juving

Kjempekjekk dag på Juving saman med flink guide! 😊Turen blei tilpassa nivået på gruppa, og me fekk... les mer

Anmeldt i går
AinaK78
Super dag med juving!

Kjempe moro dag med både hopping, klatring og skliing i elva! Det var flinke guider som gav oss... les mer

Anmeldt i går
renatehN571QW

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Takk for en flott dag med bading, klatring og hopping. Håvard og Espen var fantastiske guider!

Uten tvil en av sommerens høydepunkter. Kan anbefales på det sterkeste!

Takk, henningw804
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding, og velkommen att

Anmeldt 11. juli 2020 via mobile enheter

Veldig fin tur til Tunsbergdalsbreen, sidegren av Jostedalsbreen. Turen startet med en kort båttur. Deretter gikk vi i flott og lettgått terreng mot breen. Vi gikk i taulag. Isbreen bød på flott fargespill, vakre bresprekker i blåsjateringer og mulighet til å gå ned i større uthulinger som vannet hadde laget. Vi hadde en super guide, Mikal, som var vennlig og hjelpsom. Han hadde stor kunnskap om brevandring og området og ga god informasjon underveis. Veldig hyggelig og trygt turfølge.

2  Takk, IBH66

Tusen takk for tilbakemelding

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt fantastisk tur med Fjord Active til Tunsbergdalsbreen 4. juli 2020. Turen overgikk alle våre forventninger!

Vår guide Mikael var helt topp - hyggelig, rolig og profesjonell med masse ekspertkunnskap. Han var også veldig flink med barna.

Tunsbergdalsbreen og området rundt fremstår helt urørt. Uendelig vakker natur både på båtturen og gåturen inn til breen.

Vi fikk veldig god tid på breen, og vi følte oss helt trygge med det profesjonelle sikkerhetsopplegget.

Turen anbefales på det sterkeste! Tusen takk Fjord Active og Mikael.

Hilsen veldig fornøyd familie på fire med barn på 10 og 12 år.

Takk, rebeccasT7917NX

Takk for tilbakemelding, det set me stor pris på

Anmeldt 16. juli 2018 via mobile enheter

Veldig bra dag i elva med flink guide, Håvard. Store og små (10 - 48år) koste seg med stuping, skliing og bading. Sommerens beste aktivitet- kan anbefales!

Dato for opplevelse: juli 2018
2  Takk, 276majkenk
Håvard E, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2018

Tusen takk for fin tilbakemelding!
Velkommen att!

Anmeldt 13. juli 2018 via mobile enheter

Veldig flott tur med flink og kunnskapsrik guide. Vi storkoste oss alle i elva med hopping skliing og svømming

Dato for opplevelse: juli 2018
1  Takk, Bjørn-Erik V
Håvard E, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2018

Tusen takk for tilbakemelding! Velkommen att!