Blåisen må oppleves

Kjempe fin tur på isbreen, med hyggelig og flink guide! Anbefaler denne turen i fantastiske... les mer

Anmeldt 13. august 2023
Marius H
Tønsberg, Norge
Anbefales på det sterkeste!

Jeg og en venninne dro på brevandring og kunne ikke vært mer fornøyde! Guiden vår, Marcus, var... les mer

Anmeldt 31. juli 2023
anette3440
Oslo, Norge

Anmeldt 21. juli 2020

Vi ble med på juving med familien(voksne 25-45år) og barn 13-15år) og alle syntes dette var helt utrolig gøy. Hoppet fra stup, skled i naturens vannsklier ned bergvegger og krabbet opp fossefall. Dette var en utrolig sosial ting å finne på om man ønsker en aktivitet for alle aldre.

Vi ble også med på breturen inn til tunsbergdalsbreen et par dager etterpå. Elsket at vi fikk hele dalen for oss selv, vekk fra masseturismen. Vi har i alle år gått på nigardsbreen men nå som vi har oppdaget denne uforstyrrede dalen kommer vi definitift tilbake.

Flinke og erfarne guider som kunne masse om plassene. En dansk og en norsk, begge to var veldig dyktige og vi følte oss trygge og tatt vare på alle dagene.

Takk, Oyenmaiken
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Tusen takk Maiken! Velkommen att!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En flott familieaktivitet. Spennende og litt utfordrende👍. Takk til Mikal som topp og trygg guide 👏

Takk, j_rgenw527
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding👍

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i vakker natur, Med både båttur, fottur og så selve brevandringen. Vi fikk en flott tur på isbreen og gikk over sprekker, ned i fosser og så utrolige blåfarger i isen. En fantastisk turopplevelse ledet av en super guide, veldig kunnskapsrik og dyktig.

Takk, TurCecilie

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 16. juli 2020

Moro å oppleve. Passer ulike vanskelighetsgrader, noe som er fint for familien. Flinke guider! Anbefales😁

Takk, annabJ1178QO
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 18. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding👍

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Takk for en flott dag med bading, klatring og hopping. Håvard og Espen var fantastiske guider!

Uten tvil en av sommerens høydepunkter. Kan anbefales på det sterkeste! 😄

Takk, henningw804
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding, og velkommen att👍