Strålende brevandring

Strålende dag på breen! Vår guide Mikal ledet oss trygt over breen der vi fikk oppleve ny og... les mer

Anmeldt i går
Elisabethnor7
Fantastisk tur til breen og overnatting i lavo i fine omgivelser

Hadde en super tur til breen i flott vær ilag med gode venner ☀️😃Kjekt med båttur og en gå tur... les mer

Anmeldt i går
MartineF372

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 12 stk som dro på juving sammen. Kjempebra opplegg og tilrettelagt for de ekstra tøffe og mindre tøffe folka. Fikk hoppe, skli og svømme i fantastiske omgivelser. Anbefales som 1-2 timers aktivitet om du er i nærheten, både med venner og familie!

Takk, silatdn
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk for besøket, og velkommen att

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Triveleg guide som gjorde turen interessant og hyggeleg for alle. Hadde med to barn på 12 og 15 år som syns turen var spennande, og tempo og pauser var heilt i trå med deira forutsetninger. Magisk oppleving frå start til slutt.

Takk, konstanseal

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 21. juli 2020

Vi ble med på juving med familien(voksne 25-45år) og barn 13-15år) og alle syntes dette var helt utrolig gøy. Hoppet fra stup, skled i naturens vannsklier ned bergvegger og krabbet opp fossefall. Dette var en utrolig sosial ting å finne på om man ønsker en aktivitet for alle aldre.

Vi ble også med på breturen inn til tunsbergdalsbreen et par dager etterpå. Elsket at vi fikk hele dalen for oss selv, vekk fra masseturismen. Vi har i alle år gått på nigardsbreen men nå som vi har oppdaget denne uforstyrrede dalen kommer vi definitift tilbake.

Flinke og erfarne guider som kunne masse om plassene. En dansk og en norsk, begge to var veldig dyktige og vi følte oss trygge og tatt vare på alle dagene.

Takk, Oyenmaiken

Tusen takk Maiken! Velkommen att!

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En flott familieaktivitet. Spennende og litt utfordrende. Takk til Mikal som topp og trygg guide

Takk, j_rgenw527
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

En fantastisk tur i vakker natur, Med både båttur, fottur og så selve brevandringen. Vi fikk en flott tur på isbreen og gikk over sprekker, ned i fosser og så utrolige blåfarger i isen. En fantastisk turopplevelse ledet av en super guide, veldig kunnskapsrik og dyktig.

Takk, TurCecilie

Tusen takk for tilbakemelding!