Kjempebra brevandring!

Kjempebra brevandring! Guiden Mikal gjorde en kjempejobb og var kunnskapsrik og ga oss en flott... les mer

Anmeldt 4 uker siden
ingridtravelguide123
Santorini, Hellas
Nydelig tur!

Meget flink guide, en fin og spesiell opplevelse. Guiden var spesiell oppmerksom på minstemann på 9... les mer

Anmeldt 9. august 2021
993p_ln

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Super aktivitet for store og små fantastiske omgivelse og med en veldig hyggelig og tillitsfull guide. Hopp og skli i et naturlig badeland. Anbefales!

1  Takk, gloveaasen
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Takk

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt super tur til breen, og Espen var en fantastisk guide! Spektakulært landskap både på veien inn til breen, og der oppe. Anbefales på det sterkeste!

Takk, IdaAKarl

Takk!

Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde en veldig flott bretur. Vi kjørte rib inn til breen. Totalt varte turen 6/7 t, med to korte matpauser hvor man kunne spise medbrakt mat. Guiden var positiv og dyktig. Naturen var helt fantastisk! Anbefales :)

Takk, camillakH3229IV
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk, og velkommen att

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 12 stk som dro på juving sammen. Kjempebra opplegg og tilrettelagt for de ekstra tøffe og mindre tøffe folka. Fikk hoppe, skli og svømme i fantastiske omgivelser. Anbefales som 1-2 timers aktivitet om du er i nærheten, både med venner og familie!

Takk, silatdn

Takk for besøket, og velkommen att

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Triveleg guide som gjorde turen interessant og hyggeleg for alle. Hadde med to barn på 12 og 15 år som syns turen var spennande, og tempo og pauser var heilt i trå med deira forutsetninger. Magisk oppleving frå start til slutt.

Takk, konstanseal

Tusen takk for tilbakemelding!