God opplevelse

Artig å kunne få skli ned elva og flyte ned over elva. Fasinerende å gå oppgjennom juvet og sjå... les mer

Anmeldt 1 uke siden
655odah
Super rur med brevandring i dag !!

Vi har hatt en kjempefin tur til Tunsbergdalsbreen med guidene Nanna og Mikkel i dag! Veldig bra... les mer

Anmeldt 1 uke siden
Hilde Ø

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Framifrå dag i fantastisk natur med veldig hyggelig og kunnskapsrik guide. Anbefales på det sterkeste.

Takk, trondh6657
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Super aktivitet for store og små fantastiske omgivelse og med en veldig hyggelig og tillitsfull guide. Hopp og skli i et naturlig badeland. Anbefales!

1  Takk, gloveaasen
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Takk

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt super tur til breen, og Espen var en fantastisk guide! Spektakulært landskap både på veien inn til breen, og der oppe. Anbefales på det sterkeste!

Takk, IdaAKarl

Takk!

Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde en veldig flott bretur. Vi kjørte rib inn til breen. Totalt varte turen 6/7 t, med to korte matpauser hvor man kunne spise medbrakt mat. Guiden var positiv og dyktig. Naturen var helt fantastisk! Anbefales :)

Takk, camillakH3229IV
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk, og velkommen att

Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 12 stk som dro på juving sammen. Kjempebra opplegg og tilrettelagt for de ekstra tøffe og mindre tøffe folka. Fikk hoppe, skli og svømme i fantastiske omgivelser. Anbefales som 1-2 timers aktivitet om du er i nærheten, både med venner og familie!

Takk, silatdn

Takk for besøket, og velkommen att