Kjempebra brevandring!

Kjempebra brevandring! Guiden Mikal gjorde en kjempejobb og var kunnskapsrik og ga oss en flott... les mer

Anmeldt 17. august 2021
ingridtravelguide123
Santorini, Hellas
Nydelig tur!

Meget flink guide, en fin og spesiell opplevelse. Guiden var spesiell oppmerksom på minstemann på 9... les mer

Anmeldt 9. august 2021
993p_ln

Anmeldt 28. juli 2020

Meg og venninnen min Anna hadde en fantastisk tur med Fjord Active! Det var kun oss to - så føltes ut som en super privat guided tur. Espen som tok oss med på tur var en veldig hyggelig og proffesjonell guide! Takk for en uforglemmlig opplevelse :)

Takk, 133amaliee
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Framifrå dag i fantastisk natur med veldig hyggelig og kunnskapsrik guide. Anbefales på det sterkeste.

Takk, trondh6657
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Super aktivitet for store og små fantastiske omgivelse og med en veldig hyggelig og tillitsfull guide. Hopp og skli i et naturlig badeland. Anbefales!

1  Takk, gloveaasen
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. juli 2020

Takk

Anmeldt 23. juli 2020 via mobile enheter

Vi hadde en helt super tur til breen, og Espen var en fantastisk guide! Spektakulært landskap både på veien inn til breen, og der oppe. Anbefales på det sterkeste!

Takk, IdaAKarl

Takk!

Anmeldt 22. juli 2020

Vi hadde en veldig flott bretur. Vi kjørte rib inn til breen. Totalt varte turen 6/7 t, med to korte matpauser hvor man kunne spise medbrakt mat. Guiden var positiv og dyktig. Naturen var helt fantastisk! Anbefales :)

Takk, camillakH3229IV
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2020

Takk, og velkommen att