Super tur!

En fantastisk opplevelse🤩 morsomt for både store og små! Litt lite vann i fossen, men det gjorde... les mer

Anmeldt 2 dager siden
884janneb
Fantastisk spennande opplevelse i storslått natur. Dyktig, imøtekommende og trygg guide

Nydelige omgivelser. Fine hølet og tøffe hopp. Hadde vert fint med bildetaging ved ferdig tur... les mer

Anmeldt 4 dager siden
475beritk

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide. Flott at det var en liten turgruppe(7) som gikk. God tid på breen og en spennende tur. Fint vær toppet det hele

Takk, annemargitf
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Tusen takk

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk leikeøkt i elva med svømming, skliing og hopping. Fantastisk fint nede i juvet. Mikal var flink guide.

Takk, 81anderse
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk en helt fantastisk dag i fullt solskinn på/i breen! Turen ble lagt opp etter vårt tempo og ferdrighetsnivå, slik at vi både følte oss trygge og fikk utfordret oss litt med klatring. Tusen takk til guiden, Mikal, for en minneverdig dag! Kan virkelig anbefale denne turen!

Takk, Heidi F
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Anmeldt 28. juli 2020

Meg og venninnen min Anna hadde en fantastisk tur med Fjord Active! Det var kun oss to - så føltes ut som en super privat guided tur. Espen som tok oss med på tur var en veldig hyggelig og proffesjonell guide! Takk for en uforglemmlig opplevelse :)

Takk, 133amaliee
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Framifrå dag i fantastisk natur med veldig hyggelig og kunnskapsrik guide. Anbefales på det sterkeste.

Takk, trondh6657
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2020