Blåisen må oppleves

Kjempe fin tur på isbreen, med hyggelig og flink guide! Anbefaler denne turen i fantastiske... les mer

Anmeldt 13. august 2023
Marius H
Tønsberg, Norge
Anbefales på det sterkeste!

Jeg og en venninne dro på brevandring og kunne ikke vært mer fornøyde! Guiden vår, Marcus, var... les mer

Anmeldt 31. juli 2023
anette3440
Oslo, Norge

Anmeldt 2. august 2020

Juving.
En enormt kul opplevelse i fossen. Kan virkelig anbefales 😁
Vi var en gruppe på 6 og alle hadde en morsom og gøy dag med mye latter og en god guide! Tusen takk til Håvard som guidet oss igjennom

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, raymonds395
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide. Flott at det var en liten turgruppe(7) som gikk. God tid på breen og en spennende tur. Fint vær toppet det hele

Takk, annemargitf

Tusen takk👍

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk leikeøkt i elva med svømming, skliing og hopping. Fantastisk fint nede i juvet. Mikal var flink guide.

Takk, 81anderse
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk en helt fantastisk dag i fullt solskinn på/i breen! Turen ble lagt opp etter vårt tempo og ferdrighetsnivå, slik at vi både følte oss trygge og fikk utfordret oss litt med klatring. Tusen takk til guiden, Mikal, for en minneverdig dag! Kan virkelig anbefale denne turen!

Takk, Heidi F
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 28. juli 2020

Meg og venninnen min Anna hadde en fantastisk tur med Fjord Active! Det var kun oss to - så føltes ut som en super privat guided tur. Espen som tok oss med på tur var en veldig hyggelig og proffesjonell guide! Takk for en uforglemmlig opplevelse :)

Takk, 133amaliee
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for tilbakemelding!