Kjempebra brevandring!

Kjempebra brevandring! Guiden Mikal gjorde en kjempejobb og var kunnskapsrik og ga oss en flott... les mer

Anmeldt 17. august 2021
ingridtravelguide123
Santorini, Hellas
Nydelig tur!

Meget flink guide, en fin og spesiell opplevelse. Guiden var spesiell oppmerksom på minstemann på 9... les mer

Anmeldt 9. august 2021
993p_ln

Anmeldt 2. august 2020

Juving.
En enormt kul opplevelse i fossen. Kan virkelig anbefales
Vi var en gruppe på 6 og alle hadde en morsom og gøy dag med mye latter og en god guide! Tusen takk til Håvard som guidet oss igjennom

Dato for opplevelse: august 2020
Takk, raymonds395
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide. Flott at det var en liten turgruppe(7) som gikk. God tid på breen og en spennende tur. Fint vær toppet det hele

Takk, annemargitf

Tusen takk

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk leikeøkt i elva med svømming, skliing og hopping. Fantastisk fint nede i juvet. Mikal var flink guide.

Takk, 81anderse
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Vi fikk en helt fantastisk dag i fullt solskinn på/i breen! Turen ble lagt opp etter vårt tempo og ferdrighetsnivå, slik at vi både følte oss trygge og fikk utfordret oss litt med klatring. Tusen takk til guiden, Mikal, for en minneverdig dag! Kan virkelig anbefale denne turen!

Takk, Heidi F
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. august 2020

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 28. juli 2020

Meg og venninnen min Anna hadde en fantastisk tur med Fjord Active! Det var kun oss to - så føltes ut som en super privat guided tur. Espen som tok oss med på tur var en veldig hyggelig og proffesjonell guide! Takk for en uforglemmlig opplevelse :)

Takk, 133amaliee
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Takk for tilbakemelding!