Juving

Kjempekjekk dag på Juving saman med flink guide! 😊Turen blei tilpassa nivået på gruppa, og me fekk... les mer

Anmeldt i går
AinaK78
Super dag med juving!

Kjempe moro dag med både hopping, klatring og skliing i elva! Det var flinke guider som gav oss... les mer

Anmeldt i går
renatehN571QW

2025 av 134 anmeldelser
Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Variert tur med fart og spenning, og gruppa var de eneste å se på denne turen.
Fikk gå over mye variert terreng på breen og som gjorde det ekstra spennende. Tunnel vi kunne gå igjennom fant vi og.

Takk, mairin
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig juving sammen med Håvard. Han var en god guide som skapte god stemning i gruppen. Vi hadde super opplevelse her, og hit vil eg gjerne igjen! Og dette anbefaler eg mer gjerne til andre

Takk, Silje Karin H
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 2. august 2020

Juving.
En enormt kul opplevelse i fossen. Kan virkelig anbefales
Vi var en gruppe på 6 og alle hadde en morsom og gøy dag med mye latter og en god guide! Tusen takk til Håvard som guidet oss igjennom

Takk, raymonds395

Takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide. Flott at det var en liten turgruppe(7) som gikk. God tid på breen og en spennende tur. Fint vær toppet det hele

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, annemargitf

Tusen takk

Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Kjekk leikeøkt i elva med svømming, skliing og hopping. Fantastisk fint nede i juvet. Mikal var flink guide.

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, 81anderse
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2020

Tusen takk for tilbakemelding!