Kjempebra brevandring!

Kjempebra brevandring! Guiden Mikal gjorde en kjempejobb og var kunnskapsrik og ga oss en flott... les mer

Anmeldt 17. august 2021
ingridtravelguide123
Santorini, Hellas
Nydelig tur!

Meget flink guide, en fin og spesiell opplevelse. Guiden var spesiell oppmerksom på minstemann på 9... les mer

Anmeldt 9. august 2021
993p_ln

Anmeldt 5. august 2020

Super aktivitet som passer alle i familien! Guiden vår, Espen, passet godt på både godt voksne og kidsa. Moro og overraskende behagelig vann når våtdrakta var på. Vi våget mer enn vi hadde trodd!

Takk, ReisegladOslo
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. august 2020

Tusen takk!

Anmeldt 5. august 2020 via mobile enheter

Variert tur med fart og spenning, og gruppa var de eneste å se på denne turen.
Fikk gå over mye variert terreng på breen og som gjorde det ekstra spennende. Tunnel vi kunne gå igjennom fant vi og.

Takk, mairin

Tusen takk

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Vi hadde en nydelig juving sammen med Håvard. Han var en god guide som skapte god stemning i gruppen. Vi hadde super opplevelse her, og hit vil eg gjerne igjen! Og dette anbefaler eg mer gjerne til andre

Takk, Silje Karin H
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. august 2020

Takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 2. august 2020

Juving.
En enormt kul opplevelse i fossen. Kan virkelig anbefales
Vi var en gruppe på 6 og alle hadde en morsom og gøy dag med mye latter og en god guide! Tusen takk til Håvard som guidet oss igjennom

Takk, raymonds395

Takk for tilbakemelding! Velkommen att!

Anmeldt 2. august 2020 via mobile enheter

Dyktig guide. Flott at det var en liten turgruppe(7) som gikk. God tid på breen og en spennende tur. Fint vær toppet det hele

Dato for opplevelse: juli 2020
Takk, annemargitf