God opplevelse

Artig å kunne få skli ned elva og flyte ned over elva. Fasinerende å gå oppgjennom juvet og sjå... les mer

Anmeldt 2 uker siden
655odah
Super rur med brevandring i dag !!

Vi har hatt en kjempefin tur til Tunsbergdalsbreen med guidene Nanna og Mikkel i dag! Veldig bra... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Hilde Ø

Anmeldt 15. juli 2021 via mobile enheter

Morsom opplevelse! Gøy med flere sklier og hopp. Likte at det var et høyt avslutningshopp. Det begynte å regne men det gjorde ingenting siden vi allerede var våte. Fin aktivitet i regn. Hyggelig guide som passet godt på alle og viste hvordan vi skulle utføre de forskjellige aktivitetene.

Dato for opplevelse: juni 2021
Takk, margrete86
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga!

Anmeldt 14. juli 2021

En fantastisk tur.
En opplevelse fra vi satt oss på ribben til vi kom tilbake fra turen.
Guiden vår Michal var veldig flink til å fortelle historier og gjorde turen vår til en flott opplevelse.
Kan virkelig anbefale turen, for alle aldre.

Takk, jeanettet486

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

En utrolig fin tur og opplevelse
Båtturen var flott, man ser mye fint på veien og turen er nydelig. (Dog hadde jeg ikke forbundet turen til en klassisk RIB tur) man sitter godt i båten (80hk) og båten er ikke en RIB. Når man kommer frem stater en magisk fottur til brekanten. Turen er en reise gjennom ulik flora/fauna /fjell. Lett og fint terreng. Anbefaler godt skotøy, som tåler vann. Fjellstøvler m/gortex er supert.
Selve breturen var like fin. Variert, mange unike ting å se og lære. Guiden Espen var rå god. Kunnskapsrik, og delte jevnlig underveis igjennom hele turen. Han var trygg og god og ivaretok alle på turen på en svært god måte. Tusen takk for turen, vi vil varmt anbefale den.
Ps tidsbruk, vi startet kl 10.00 tilbake til 17.00.
Hadde med barn på 11 og 14 år. Det var nok pauser og bra med hvile underveis.
Husk godt med mat/drikke på veien.. Ha gjerne noe lett tilgjengelig for spising underveis til barna.
God tur og god fornøyelse!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, svalbardianer
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Anmeldt 11. juli 2021

Virkelig en nydelig tur! Lett trasé i variert terreng. Turen egner seg for de fleste. Vår guide Espen var svært dyktig, kunnskapsrik, humørfylt og flink til å se/ivareta hele gruppa.

Turen anbefales på det sterkeste

Takk, Haakon48

Anmeldt 11. juli 2021

Flott opplevelse for hele familien. Passe krevende og veldig morsomt. Dyktig og hyggelig guide. Anbefales alle

Takk, 207asbj_rnt