God opplevelse

Artig å kunne få skli ned elva og flyte ned over elva. Fasinerende å gå oppgjennom juvet og sjå... les mer

Anmeldt 2 uker siden
655odah
Super rur med brevandring i dag !!

Vi har hatt en kjempefin tur til Tunsbergdalsbreen med guidene Nanna og Mikkel i dag! Veldig bra... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Hilde Ø

Anmeldt 30. juli 2021

Kjempe moro dag med både hopping, klatring og skliing i elva! Det var flinke guider som gav oss passeleg med utfordring, og som hjalp oss der det trengdest! Anbefalar sterkt å setje av ein dag til juving!

Takk, renatehN571QW
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse morsomt for både store og små! Litt lite vann i fossen, men det gjorde ingenting, vi stor koste oss

Takk, 884janneb
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige omgivelser. Fine hølet og tøffe hopp. Hadde vert fint med bildetaging ved ferdig tur inkludert.

Takk, 475beritk
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for tilbakemelding!

Anmeldt 26. juli 2021

Veldig fin dag på breen med topp guide! Var et lite stykke inn til breen med RIB og gåtur gjennom nydelig natur. Ute på breen fikk vi sett grotter, bekker og sprekker.

Takk, Krlervik

Tusen takk

Anmeldt 22. juli 2021 via mobile enheter

Vi var tre tøffe jenter som ringte og spurte om dette var en tøff nok tur for oss. Mannen i telefonen, Håvar, sa helt klart ja. Vi booket, møtte opp og fikk på oss våtdrakt, hjelm og redningsvest. Før vi gikk oppover sier Håvar til de andre i gruppen at vi er selvutnevnte tøffe jenter, og det var da vi virkelig forstod at dette kom til å bli n uforglemmelig tur. Noe som stemte. Vi klatret opp steinrøyser, sklei nedover vann og stein og hoppet fra både lave og høye høyder. En skikkelig kul opplevelse i utrolig flott og mektig natur!! Anbefales virkelig!!

Dato for opplevelse: juni 2021
1  Takk, kjersa1993

Takk for ein herleg tur og tilbakemelding!