God opplevelse

Artig å kunne få skli ned elva og flyte ned over elva. Fasinerende å gå oppgjennom juvet og sjå... les mer

Anmeldt 2 uker siden
655odah
Super rur med brevandring i dag !!

Vi har hatt en kjempefin tur til Tunsbergdalsbreen med guidene Nanna og Mikkel i dag! Veldig bra... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Hilde Ø

Anmeldt 1. august 2021

Knallfin tur til breen i følge av flinke Mikal som guida oss. Vakker natur å utforske! Kjekt å overnatte i lavvo med gode venner etterpå ☺️ anbefalast

Takk, irenebT8761DM
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk

Anmeldt 30. juli 2021

Kjempekjekk dag på Juving saman med flink guide! Turen blei tilpassa nivået på gruppa, og me fekk klatre langt opp i elvefaret Moro å få testa høgdeskrekken med å hoppe frå ca 7-8m! Anbefala verkeleg å prøve juving, spesielt dersom det er dårleg ver ein dag, for blaut blir ein uansett!

Takk, AinaK78
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga

Anmeldt 30. juli 2021

Kjempe moro dag med både hopping, klatring og skliing i elva! Det var flinke guider som gav oss passeleg med utfordring, og som hjalp oss der det trengdest! Anbefalar sterkt å setje av ein dag til juving!

Takk, renatehN571QW

Tusen takk for tilbakemelding!

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

En fantastisk opplevelse morsomt for både store og små! Litt lite vann i fossen, men det gjorde ingenting, vi stor koste oss

Takk, 884janneb
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 30. juli 2021

Tusen takk

Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelige omgivelser. Fine hølet og tøffe hopp. Hadde vert fint med bildetaging ved ferdig tur inkludert.

Takk, 475beritk
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. juli 2021

Takk for tilbakemelding!