Blåisen må oppleves

Kjempe fin tur på isbreen, med hyggelig og flink guide! Anbefaler denne turen i fantastiske... les mer

Anmeldt 13. august 2023
Marius H
Tønsberg, Norge
Anbefales på det sterkeste!

Jeg og en venninne dro på brevandring og kunne ikke vært mer fornøyde! Guiden vår, Marcus, var... les mer

Anmeldt 31. juli 2023
anette3440
Oslo, Norge

Anmeldt 2. august 2021

Strålende dag på breen! Vår guide Mikal ledet oss trygt over breen der vi fikk oppleve ny og spennende natur. Avsluttet turen med overnatting i stor, fin lavvo. Anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Elisabethnor7
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Tusen takk👍

Anmeldt 1. august 2021

Hadde en super tur til breen i flott vær ilag med gode venner ☀️😃Kjekt med båttur og en gå tur først før sjølve breeturen👍🏻 Vi overnatta i lavoen som låg ved elva/vatnet noko som gjorde turen til en ekstra fin opplevelse! Anbefalast😉 Guiden vår Mikal var veldig trivelig og imøtekommende, og guida oss trygt gjennom heile turen! For en natur og for eit eventyr, må opplevast 😊 Vi kjem gjerne tilbake!

Takk, MartineF372

Tusen takk for tilbakemeldinga😃

Anmeldt 1. august 2021

Knallfin tur til breen i følge av flinke Mikal som guida oss. Vakker natur å utforske! Kjekt å overnatte i lavvo med gode venner etterpå ☺️ anbefalast 👏

Takk, irenebT8761DM

Tusen takk 😃

Anmeldt 30. juli 2021

Kjempekjekk dag på Juving saman med flink guide! 😊Turen blei tilpassa nivået på gruppa, og me fekk klatre langt opp i elvefaret🙌🏻 Moro å få testa høgdeskrekken med å hoppe frå ca 7-8m! Anbefala verkeleg å prøve juving, spesielt dersom det er dårleg ver ein dag, for blaut blir ein uansett!💦

Takk, Aina K
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga😀

Anmeldt 30. juli 2021

Kjempe moro dag med både hopping, klatring og skliing i elva! Det var flinke guider som gav oss passeleg med utfordring, og som hjalp oss der det trengdest! Anbefalar sterkt å setje av ein dag til juving!

Takk, renatehN571QW

Tusen takk for tilbakemelding!