God opplevelse

Artig å kunne få skli ned elva og flyte ned over elva. Fasinerende å gå oppgjennom juvet og sjå... les mer

Anmeldt 1 uke siden
655odah
Super rur med brevandring i dag !!

Vi har hatt en kjempefin tur til Tunsbergdalsbreen med guidene Nanna og Mikkel i dag! Veldig bra... les mer

Anmeldt 2 uker siden
Hilde Ø

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Utrolig spennende og morsom opplevelse. Her får man både en fin tur opp juvet, utfordret seg i høyden og lekt seg i kulpene.

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, 395kristineh
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 2. august 2021

Strålende dag på breen! Vår guide Mikal ledet oss trygt over breen der vi fikk oppleve ny og spennende natur. Avsluttet turen med overnatting i stor, fin lavvo. Anbefales absolutt!

Dato for opplevelse: august 2021
Takk, Elisabethnor7
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Anmeldt 1. august 2021

Hadde en super tur til breen i flott vær ilag med gode venner ☀️Kjekt med båttur og en gå tur først før sjølve breeturen Vi overnatta i lavoen som låg ved elva/vatnet noko som gjorde turen til en ekstra fin opplevelse! Anbefalast Guiden vår Mikal var veldig trivelig og imøtekommende, og guida oss trygt gjennom heile turen! For en natur og for eit eventyr, må opplevast Vi kjem gjerne tilbake!

Takk, MartineF372

Tusen takk for tilbakemeldinga

Anmeldt 1. august 2021

Knallfin tur til breen i følge av flinke Mikal som guida oss. Vakker natur å utforske! Kjekt å overnatte i lavvo med gode venner etterpå ☺️ anbefalast

Takk, irenebT8761DM

Anmeldt 30. juli 2021

Kjempekjekk dag på Juving saman med flink guide! Turen blei tilpassa nivået på gruppa, og me fekk klatre langt opp i elvefaret Moro å få testa høgdeskrekken med å hoppe frå ca 7-8m! Anbefala verkeleg å prøve juving, spesielt dersom det er dårleg ver ein dag, for blaut blir ein uansett!

Takk, AinaK78
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2021

Tusen takk for tilbakemeldinga