God opplevelse

Artig å kunne få skli ned elva og flyte ned over elva. Fasinerende å gå oppgjennom juvet og sjå... les mer

Anmeldt 2 uker siden
655odah
Super rur med brevandring i dag !!

Vi har hatt en kjempefin tur til Tunsbergdalsbreen med guidene Nanna og Mikkel i dag! Veldig bra... les mer

Anmeldt 3 uker siden
Hilde Ø

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Super juvetur! Vakker natur, vi fikk pusha grenser og kost oss i det våte element. Guide Mikael var trygg og flink til å guide oss gjennom turen. Anbefales☺️

Takk, 592stines
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. august 2021

Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Utrolig spennende og morsom opplevelse. Her får man både en fin tur opp juvet, utfordret seg i høyden og lekt seg i kulpene.

Takk, 395kristineh
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. august 2021

Anmeldt 2. august 2021

Strålende dag på breen! Vår guide Mikal ledet oss trygt over breen der vi fikk oppleve ny og spennende natur. Avsluttet turen med overnatting i stor, fin lavvo. Anbefales absolutt!

Takk, Elisabethnor7
993h_varde, Daglig leder på Fjord Active, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. august 2021

Anmeldt 1. august 2021

Hadde en super tur til breen i flott vær ilag med gode venner ☀️Kjekt med båttur og en gå tur først før sjølve breeturen Vi overnatta i lavoen som låg ved elva/vatnet noko som gjorde turen til en ekstra fin opplevelse! Anbefalast Guiden vår Mikal var veldig trivelig og imøtekommende, og guida oss trygt gjennom heile turen! For en natur og for eit eventyr, må opplevast Vi kjem gjerne tilbake!

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, MartineF372

Tusen takk for tilbakemeldinga

Anmeldt 1. august 2021

Knallfin tur til breen i følge av flinke Mikal som guida oss. Vakker natur å utforske! Kjekt å overnatte i lavvo med gode venner etterpå ☺️ anbefalast

Dato for opplevelse: juli 2021
Takk, irenebT8761DM