Christopher Lønjer
39.4 km fra Rødungstøl Høyfjellshotell
60.9 km fra Rødungstøl Høyfjellshotell
Se flere hoteller i Vats
Anmeldt 4. mai 2019

Vi valgte å bo på Rødungstølen hotell 2019. Hotellet har fantastisk beliggenhet med panoramautsikt mot Hallingskarvet og Rødungen. Nydelig hjemmelaget mat. Mange faste gjester som skapte god og hyggelig stemning. Anbefales.

Dato for oppholdet: april 2019
3  Takk, 822gerdn
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Hotellet ligger flott til og har rustet opp noe utvendig og i fellesareal, dog rommene var ikke. De var virkelig utdatert ca 30-40 år, til og med dusjhodene var eldgamle.
Personalet var hyggelige og hjelpsomme, maten var god.

Dato for oppholdet: september 2017
3  Takk, JamVe
Anmeldt 2. august 2016

Var her en kveld for å nyte en drink på hotellets bar. Her kan man virkelig nyte en flott utsikt mot Hallingskarvet flotte fjellparti på dager m klarvær. God service og levende musikk med mulighet for å ta seg en dans.

Dato for oppholdet: juli 2016
1  Takk, vidar879
Anmeldt 4. august 2015

Vi var her i sommer flere ganger og koste oss med god mat og drikke. Her er det en plass som jeg trygt kan anbefale folk å besøke som er glad i natur og fjellet. Her er det også gode fiske muligheter for dem som er glad i det. Og ikke minst for dem som er glad i fot turer i fjellet. På vinteren er dette et paradis på jord for dem som er glad i ski turer.

Dato for oppholdet: juli 2015
1  Takk, vidar879
Anmeldt 7. april 2015

Svært positiv overrasket over dette stedet. Her ligger skiløypene rett ved hotellet, godt merket og flott preparert. Nydelig utsikt. Rett på nedsiden ligger vannet som er et eldorado for isfiskere, og fisk ble det ! Her er det ørret og røye. God mat og serviceinnstilt personal. Her er det god atmosfære og et sted å lade batteriene. Vi hadde 5 mannsrom, det er enkelt men absolutt ingenting å klage på, var helt ok for trøtte og slitne kropper etter en dag ute i flott vinterlandskap.

Dato for oppholdet: april 2015
Takk, gunnh930