“Dårlig service - middels mat”
Anmeldelse av Divinis

Divinis
Vurdert som nr. 170 av 6 534 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Italiensk, Tsjekkisk, Vinbar
God for: Lokalt kjøkken, Forretningsmøter, Romantisk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 27. oktober 2018 via mobile enheter

Vi hadde booket på forhånd og gledet oss til besøket. Da vi satte oss bestilte vi drikke, men det tok 30 min. før vi fikk dette servert. Generelt var maten helt på det jevne. Svært god gnocci, men veldig seigt villsvinkjøtt og en ekstremt kompakt pannacotta. Alt i alt skuffende.

Takk, Dyroe

Anmeldt 1. oktober 2018 via mobile enheter

Hvis du liker italiensk mat og er ute etter høy kvalitet på det du betaler, vil jeg anbefale denne! Den er i kategori rett under Michelin. God mat, god service i et koselig lokale! Vel verdt et besøk!

Takk, Mariaeln
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Koselige og uformelle lokaler. Variert meny og topp råvarer med både kjøttretter, fisk, skalldyr og pasta. En vinner.

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, j0nas93
Anmeldt 20. september 2017 via mobile enheter

Vi spiste en liten forrett, hovedrett og dessert - alt smakte fortreffelig til en god pris. Som sjokoladeelsker måtte jeg prøve sjokoladefondant❤ - himmelriket. Servicen og vinkunnskapen til kelneren var imponerende og stedet anbefales virkelig. Prisene på vinene var i drøyeste laget, men det er på den andre siden svært gode viner som tilbys.

Dato for besøk: september 2017
1  Takk, MonaS904
Anmeldt 31. mars 2017 via mobile enheter

Nydelig mat og flott atmosfære. Litt vanskelig å forstå servitøren, glemte kaffebestillingen vår. Fint strøk og fint interiør.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, linnanitab

Reisende som så på Divinis, så også på

Har du vært i Divinis? Del dine erfaringer!