“Fantastisk matopplevelse til bra priser og meget bra service. ”
Anmeldelse av Portfolio restaurant

Portfolio restaurant
Vurdert som nr. 4 av 5 763 Restauranter i Praha
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 19 november 2017 via mobile enheter

Vi var en familie på 4 med voksne barn. Vi spiste «full pakke» med foretter, hovedrett og dessert. Forett og dessert var meget bra, men hovedrettene var best. Anbefalte viner var usedvanlig bra.

Takk, moldegutt

Anmeldt 14 august 2017 via mobile enheter

Jeg hadde høye forventinger til denne restauranten siden den er rated til 3. Men den leverte ikke til forventingene mine. Kan ikke klage på service , den var bra. Noen av rettene i tasting menyen var var veldig bra, og noe var helt ok. Men det var spesielt en rett som for meg var uspiselig. Varm røkte kamskjell i en slags vannet kraft, en slik konsistens skal ikke forekomme på kamskjell. 2 beste retter var torsk og kjøttretten, kjøtte var ikke helt optimalt i mørhet.

Takk, JayNorth1980
Anmeldt 11 august 2017

Vi fikk en av de beste mat opplevelser jeg har hatt her! Lunsj med ett fantastisk valg av vin til en pris som vi nordmenn ikke finner noe annet sted! Beste sted vi spiste på i vårt opphold og vi var mange flotte steder og spiste

Takk, KHJ69
Anmeldt 1 august 2017 via mobile enheter

God atmosfære og meget bra betjening. Vi gikk for fem retter med vinpakke, helt utsøkt! Her kommer vi igjen ved neste Praha besøk.

1  Takk, David H
Anmeldt 17 juni 2017 via mobile enheter

Suveren restaurant.
Førsteklasses service og utsøkt mat
fin atmosfære.
Fem retters med vinpakke til veldig hyggelig pris
Anbefales på det sterkeste

1  Takk, Geir E

Har du vært i Portfolio restaurant? Del dine erfaringer!