“Koselig kveld”
Anmeldelse av Portfolio Restaurant

Portfolio Restaurant
Vurdert som nr. 47 av 6 529 Restauranter i Praha
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Restauranten hadde veldig god mat og vi fikk en vennlig og god service. Ved valg i menyen var de aktivt med å anbefale både mat og vin for oss. De gjorde alt for at vi skulle trives samt få en spesielt fin kveld i Praha; og det fikk vi. Takk!!!

Takk, Haveir

Anmeldt 11. oktober 2018 via mobile enheter

Vi bestilte en 5 retters med vinpakke. Maten var nydelig og vinen passet perfekt. Ikke var det spesielt dyrt heller. Anbefaler virkelig en 5-retters her! Servitørene var også svært serviceinnstilt :)

Takk, 88jennyk
Anmeldt 18. september 2018

Dette var vår andre gang på Portfolio. Vin kjelleren er blitt enda større med ett nydelig utvalg. Maten var en veldig god opplevelse og faktisk enda bedre enn i fjor.Vi tok smaksmeny
Dette er helt klart et sted på vei opp. Grip sjansen å prøv det ut, om du liker restauranter som prøver å lukte på en Michelin og har ambisjoner.

Takk, ninabli
Anmeldt 24. juli 2018 via mobile enheter

Fikk en helt fantastisk matopplevelse på dette stedet. Vi var to vennepar og fikk et rom for oss selv med glassvinduer ut mot resten av restauranten. Det var høyt under taket og hyller med bøker på veggene. Rommet hadde et rundt bord, noe som er veldig sosialt å sitte rundt. Vi fikk hovmesteren som mat- og vinkelner og han var et funn. Han hjalp oss å finne de riktige vinene til de forskjellige rettene vi hadde valgt. Vi trengte ikke å bestille i flaskestørrelse men fikk glass slik at alle fikk den beste opplevelsen av akkurat sitt måltid. Vi satt der i flere timer og bare nøt god mat, gode samtaler og god informasjon om det vi spiste og drakk.
Dette stedet kan anbefale å på det varmeste. Opplevelsen var verd hver krone.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, geiridekelia
Anmeldt 12. mai 2018 via mobile enheter

Vi var fire venner fra Norge som fikk anbefalt Portfolio av venner. Dette ble en fantastisk opplevelse. Portfolio er en smakfullt innredet restaurant. Vi møtte hyggelige og kunnskapsrike ansatte, og spiste fantastisk nydelig mat og gode viner. Det var en ro i restauranten som gjorde kvelden vår til den beste. Vi kan varmt anbefale Portfolio restaurant! Hit vil vi komme igjen.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 51joh

Reisende som så på Portfolio Restaurant, så også på

Har du vært i Portfolio Restaurant? Del dine erfaringer!