“Anbefales ”
Anmeldelse av Portfolio Restaurant

Portfolio Restaurant
Vurdert som nr. 44 av 6 442 Restauranter i Praha
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 26. august 2021 via mobile enheter

Vi ville prøve denne restauranten som var anbefalt i Michelin guiden, og vi ble ikke skuffet. Vi valgte den 5 retters tastingmenyen med den rimeligste vinpakken. I tillegg ble vi servert 3 smaksprøver underveis. Kunnskapsrike servitører gjorde kvelden komplett. Det var en rolig og behagelig stemning i lokalet. Vi betalte ca 900 NOK pr pers, inkludert et glass prosecco ved ankost. Det var det virkelig verdt.

Takk, siberikosb

Anmeldt 29. september 2019

Strålende mat, god vin, dyktige kelnere og fin atmosfære. En klasse over de andre restaurantene vi testet i Praha.
2 etasjer, triveligste oppe, selv om kjelleren også er bra.

Dato for besøk: september 2019
Takk, EirikL89
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Feiret 3 års bryllupsdag med min mann, bestilte 4 - retters. Mye av maten var bra, men det var litt for mange smaker på én tallerken. Det var tydelig at kokken prøvde litt for hardt, less is more;)
Høydepunktet var kelneren ved navn Michel(?) han var utrolig blid og hyggelig og kom med gode forslag til vin.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, Mocca888
Anmeldt 18. juli 2019 via mobile enheter

Var her sammen min kone, for å spise et bedre måltid. Begge bestilte en 4 retters, var veldig spente på resultatet.

Ble dessverre veldig skuffet. Egentlig alle de 4 rettene, inneholdt lite smak og hadde en rar sammensetning. Ingen av rettene falt i smak, på grunn av den rare sammensetningen av ingredienser. Vet ikke om vi var uheldige med utvalg av en 4 retters, men dette var en dårlig og smakløs matopplevelse.

Veldig hyggelige servitører. Dårlig mat, for mye penger.

Dato for besøk: juli 2019
2  Takk, 719alexanderh
Anmeldt 30. mai 2019 via mobile enheter

Vi var en matklubb som valgte denne flotte restauranten. Vi hadde store forventninger- som innfridde til det fulle. Vi satt i et eget avlukke og Micael fortalte oss i detalj om maten og vinen som ble servert. Vi fikk til og med en omvisning på kjøkkenet og i vinkjelleren. Vi valgte en fem-retters taste meny med vinpakke. Utrolig god mat og vin som passet til! Anbefales på det varmeste! Hit kommer jeg gjerne tilbake

Dato for besøk: mai 2019
1  Takk, 503b_rdj

Reisende som så på Portfolio Restaurant, så også på

Har du vært i Portfolio Restaurant? Del dine erfaringer!