“Nydelig mat!”
Anmeldelse av BEEF BAR Prague

BEEF BAR Prague
Vurdert som nr. 83 av 6 575 Restauranter i Praha
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 6. september 2019

Anbefaler denne restauranten på det sterkeste. Spiste en nydelig biff middag. Utrolig hyggelig servitørene med ypperlig service.

Dato for besøk: september 2019
Takk, V4118OEannem

Anmeldt 8. august 2019 via mobile enheter

Følte ikke at anmeldelser her inne stod til restauranten. Ventet en god del på maten og den var veldig salt, aldri opplevd å måtte skrape av salt, ellers smakte tilbehøret også salt og hvitløk. Maisen var delvis kald.. Godt utvalg av vin men viss du vil ha noe annet til maten så må du gå en annen plass.

Dato for besøk: august 2019
Takk, 785evav
Anmeldt 12. juni 2019 via mobile enheter

Vi fikk bord rett ved kjøkkener og fikk en inngående visning av de forskjellige bifftypene med god forklaring.
Konseptet er enkelt: velg biff, så velger du tilbehør.
God vin og kald glass-cola. Vi storkoste oss!

Dato for besøk: juni 2019
Takk, sivsmestad
Anmeldt 9. mai 2019 via mobile enheter

Kom hit uten å reservere bord. Første inntrykk var mye folk og vi tenkte vi måtte snu i døra. Der tok vi feil! Vi ble godt ivaretatt, servert drikke mens vi ventet på bord (som tok fem minutter). Vi ble plassert i andre etasje, en plass som var rolig og dempet. Servitøren vår var sjarmerende og superhyggelig! Tok seg tid til oss selv om det var travelt. Maten var upåklagelig! Vi fikk gode, smaksrike pølser til forrett, deretter god biff (stekt etter ønske) med tilbehør. Vi ble anbefalt vin som også var utmerket!! Veldig fornøyd med matopplevelsen. Fra Norge.

Dato for besøk: mai 2019
Takk, 412linen
Anmeldt 19. februar 2019 via mobile enheter

Biffen var fantastisk, vinanbefalingen var spot-on og personalet var hyggelig. Lokalene var flotte og ikke altfor ekstravagante. Anbefales.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, SSandum

Reisende som så på BEEF BAR Prague, så også på

Har du vært i BEEF BAR Prague? Del dine erfaringer!