“Svært hyggelig restaurant ”
Anmeldelse av Cafe Palanda

Cafe Palanda
Vurdert som nr. 140 av 6 531 Restauranter i Praha
Kjøkken: Amerikansk, Tsjekkisk, Kafé
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 5. november 2018 via mobile enheter

Gikk hit etter anbefaling og er 100% fornøyd.
Rask og hyggelig service, god stemning og veldig gode burgere med rett tilbehør.
Anbefales!

Takk, olehermand

Anmeldt 16. april 2018 via mobile enheter

God service og gode burgere . Blide og trivelige servitører. Store porsjoner med skikkelige burgere og ordentlig chips til.

Dato for besøk: april 2018
Takk, vtr67
Anmeldt 22. desember 2017 via mobile enheter

Her fulgte vi tripadvisor, ellers hadde vi aldri funnet dette stedet eller villet gått inn. På utsiden ser det nesten stengt ut. Kult sted, enkel innredning, veeldig hyggelig betjening og sinnsykt god burger! Det anbefales ;-) vi kjørte cheddar bacon burger og spicy brie burger, saftig og mye smak.

Dato for besøk: desember 2017
1  Takk, Benedictekskar
Anmeldt 24. november 2016 via mobile enheter

Helt rått. God øl, god burger, gode fries. Mye mat for pengene. God atmosfære. Vi storkoste oss! Er du sulten blir du helt klart god og mett med et smil om munnen etterpå ;) Anbefaler Spicy Brie Burger.

Dato for besøk: november 2016
Takk, Maria Elise M
Anmeldt 2. august 2016 via mobile enheter

Meget gode hjemmelagde burgere, rask og god service, og som overalt i Praha - svært rimelig (70 kroner for 200g burger m/fries). Noe støy fra trafikkert gate utenfor. Er du ute etter kvalitetsburger fungerer dette stedet veldig bra!

Dato for besøk: august 2016
Takk, Paaling

Har du vært i Cafe Palanda? Del dine erfaringer!