“Nydelig, midt i gamle byen”

Fat Cat Beerhouse & Restaurant
Vurdert som nr. 203 av 6 440 Restauranter i Praha
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 16. august 2021 via mobile enheter

Bra mat , morsomt med litt forskjellig øl i små glass for å smake på litt forskjellig. Spiste sliders. 6 forskjellige små burgere. Svært godt. Anbefales

Takk, Stian H
Klára Š, Marketing på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. august 2021

God mat, morsomt med litt annerledes øl i små glass for å smake litt annerledes. De spiste ryttere. 6 forskjellige små burgere. Veldig bra. Anbefalt Takk for besøket. Vi er veldig glad for at du var fornøyd. Vi gleder oss til neste gang!

Anmeldt 27. januar 2020 via mobile enheter

Hyggelig personale, god mat og veldig mye god drikke. Var her ved tre anledninger på en langhelg. Bra plass :-)

Dato for besøk: januar 2020
2  Takk, sjokkotina
Klára Š, Manažer komunikace s hosty på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. januar 2020

Det er flott at du besøkte oss tre ganger og tusen takk! Jeg håper å se deg igjen!

Anmeldt 25. juli 2019 via mobile enheter

Kjørte tasting brett med øl og quesadilla. Andre ved bordet hadde hamburger. Maten var god, men hadde hoppet over tasting brettet med øl. Kun halvparten var gode der. Spesielt dårlig var weissbier.

Dato for besøk: juli 2019
1  Takk, KennethP149
Klára Š, Manažer komunikace s hosty på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2019

Takk for besøket. Vi vil gjøre vårt beste for å gjøre alt perfekt og feilfritt neste gang. Vi håper du vil komme tilbake til oss igjen.

Anmeldt 25. mai 2019

Hyggelig betjening og fine lokaler. Gode burgere og godt øl. Kan anbefale og prøve. Vi kommer tilbake.

Dato for besøk: mai 2019
2  Takk, widars2015
Klára Š, Manažer komunikace s hosty på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. juni 2019

Vi er lykkelige og takk. :)

Anmeldt 19. april 2019 via mobile enheter

Flott tilbake lent plass med svært god service. Egen produsert øl og gin. Flott mulighet til deguststio øl meny. Observante kelnere, hyggelig og avslappet stemning. STORE burgere kan med fordel deles.
Anbefales på det sterkeste. Relativt rimelig plass til å være så nært torget.

Dato for besøk: april 2019
Takk, Stian H

Reisende som så på Fat Cat Beerhouse & Restaurant, så også på

Har du vært i Fat Cat Beerhouse & Restaurant? Del dine erfaringer!