“God øl”

Vurdert som nr. 402 av 6 534 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 21. november 2018 via mobile enheter

Gikk hitt for en middag. Kjøpte snitzel m potetmos. Mosen bar preg av å være et ferdig produkt, selv om jeg er ytterst usikker på det, den smakte bra, snitzelen var god, selv om jeg slet med å plassere hvilket stykke på grisen som var brukt!

Kjøpte en lys øl (pilsner) det var en av de beste jeg har smakt på lenge!

Betjeningen var Ok. De har litt lett for å glemme deg, men de jobber på,
Var en herre i døra som viser til bord osv. Han leverte besøkets beste service

Har ikke noe problem med å komme tilbake, men kommer til å ta mer plass da!

Takk, bbbbbbbbbbbilly

Anmeldt 24. mars 2018 via mobile enheter

Koselig sted med god atmosfære! De brygger øl i restauranten og det var veldig godt øl! Anbefales og ta en tur innom og prøve når man er i gamlebyen.

Dato for besøk: mars 2018
Takk, detvardasombare
Anmeldt 6. mars 2017 via mobile enheter

Travelt sted med eget bryggeri. Vekslende kvalitet på betjeningen, noen var åpenbart mer dedikert enn andre. Live trekkspill-spilling i lokalet. Vi prøvde ikke maten, men ølet var godt.

Dato for besøk: mars 2017
Takk, egilw2016
Anmeldt 29. november 2016

Baren reklamerte på utsiden med øl-spesialiteten Staropramen - "ufiltrert". Denne var de dessverre utsolgt for, så vi prøvde husets øl - som ikke imponerte.
Meget flotte lokaler, men sur og treg betjening. Det tok lang tid å få bestille, lang tid å bli servert, og lang tid å få betalt. Dessuten himlet kelneren med øynene da vi spurte om å få betale med kort. Turistfelle?

Dato for besøk: november 2016
Takk, VesleFreak
Anmeldt 21. mai 2016

Spiste lunsj og middag.
Mange gode tradisjonelle matretter til en grei pris.
Eget bryggeri, som lager gode tradisjonelle øl.

Dato for besøk: mai 2016
Takk, Joneiri

Reisende som så på U Supa, så også på

Har du vært i U Supa? Del dine erfaringer!