“Gastronomisk eventyr”

Terasa u Zlate Studne
Vurdert som nr. 42 av 5 934 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk
God for: Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Hradčany & Letná
Anmeldt 26. juni 2017 via mobile enheter

Vi valgte Menu de degustation, en ni retters med vin. Hver eneste rett var en smaksopplevelse. Et rolig sted men fantastisk utsikt over Praha.

Takk, sivhol

Anmeldt 29. mai 2017 via mobile enheter

Beliggende rett nedenfor St Georges Basilica finner du denne restauranten med en helt ypperlig utsikt over Praha. Her er det høy klasse, men en ytterst rolig og velbehagende atmosfære. Servicen er glimrende og profesjonell. Vi var her for lunsj, og stedet tilbyr egen henholdsvis 2 eller 3 retters lunsj. Vi gikk for 2, med risotto og creme brulé. Begge retter smakte helt utsøkt, og kom i perfekt størrelse. I tillegg delte vi en Sancerre Blanc, og hadde to pilsner Urquell. Totalt ble dette rundt 4000 korunas, hvilket er svært billig for det du får. Anbefales sterkt.

Takk, Thotit
Anmeldt 17. oktober 2016

For et sted! Vi var 3 jenter som hadde booket oss lunch på denne restauranten. Angrer ikke. Fikk sitte ute på terrassen med utsikt over hele byen, utrolig flott! Bestilte oss 9 retters lunch med drikke, top klasse! Anbefales på det sterkeste!
Førsteklasses mat og drikke. Kunnskapsrike og hyggelige servitører.

Takk, Karen C
Anmeldt 12. juni 2016 via mobile enheter

Lokasjonen rett under Pražský hrad gjør at restauranten får full score. Utsikten over byen fra terrassen er utmerket. Bestill bord minimum dagen i forveien. I hvertfall om du skal ha bord med utsikt. Og det synes jeg du skal. Maten var av høy standard. Dyrt til å være Praha, men vel verdt det!

Takk, Roger M
Anmeldt 4. juni 2016 via mobile enheter

Nydelig mat og service anbefales på det sterkeste. Blir nok gjensyn her. Flott utsikt over hele Praha like ved slottet .

Takk, Hanne H

Reisende som så på Terasa u Zlate Studne, så også på

Har du vært i Terasa u Zlate Studne? Del dine erfaringer!