“Meget bra!”

God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Omgivelser: Vinohrady & Vršovice
Anmeldt 19. desember 2018

Fantastisk biff og profesjonell betjening. Jeg er kresen når det kommer til biff, men her ble jeg definitivt ikke skuffet. Liten og intim restaurant, så bordbestilling er et must. Fungerte utmerket fra restaurantens hjemmeside.

1  Takk, erlingo42

Anmeldt 23. oktober 2018 via mobile enheter

Maten og desserten var upåklagelig, anbefaler alle som er glad i biff en tur innom her. Litt lite lokalet, men veldig koselig sted.

1  Takk, gnatran
Anmeldt 14. mai 2018 via mobile enheter

Utruleg koselig restaurant med ein herlig atmosfære. Bestilte tenderloin med gratinerte poteter - nydelig! Til dessert er fondant å anbefale! Absolutt verdt eit besøk!

Dato for besøk: mai 2018
1  Takk, 309larsn
Anmeldt 30. april 2018 via mobile enheter

Jeg og kjæresten dro hit etter å ha sett gode anmeldelser her på trip advisor. Vi ankom stedet og ble tatt godt imot. Vi hadde bestilt bord, og godt var det fordi det ble fullt utover kvelden. Vi begge bestilte tenderloin biff med fløte gratinerte poteter og sopp saus. Det smakte helt fantastisk. Jeg blir som regel ALLTID skuffet når jeg spiser biff på restaurant fordi jeg får laget perfekt biff hjemme, men jeg ble altså ikke skuffet her!!! Den var fantastisk og de fløtegratinerte potetene var ekstremt gode. Sausen også. Vi bestilte sjokolade fondant til dessert og den var også god. Jeg ville også smake på creme brulee og den var fantastisk god, (like god som min mor lager). Jeg kunne definitivt dratt dit hver dag for å spise creme brulee. Servitørene var fantastiske! Kjempe hyggelige og tok godt vare på oss. Anbefales på det sterkeste!!! Husk å bestille bord!!

Dato for besøk: april 2018
1  Takk, Monsandgren
Anmeldt 17. februar 2018 via mobile enheter

Vi var to par som ville ha biffmiddag og vi fant denne restauranten på Tripadvisor. Siden det var lavsesong bestilte vi ikke bord, men det var fullt, også neste kveld. Vi stod utenfor og diskuterte hvor vi da skulle gå, og etter en stund kom kelneren ut og hentet oss, da en reservasjon ikke var kommet. Maten var helt topp, servicen helt upåklagelig, prisene helt OK. Absolutt en restaurant å anbefale.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, 705jannikes

Reisende som så på Bila krava, så også på

Har du vært i Bila krava? Del dine erfaringer!