“Fantastisk flott service og nydelig mat”

Restaurant - Café Svatého Václava
Vurdert som nr. 400 av 6 209 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 6. desember 2018 via mobile enheter

Fantastisk flott service og nydelig mat i rustikk tsjekkisk resturant.

Meget rene toaletter.

Liten koselig uteservering

Takk, LoneSmevik

Anmeldt 1. juli 2018 via mobile enheter

Både middagen og desserten her var veldig god og servitørene var veldig koselige. Flinke til å spørre hvordan maten var og vi fikk alltid rask hjelp. Maten kom også fort. De kan ikke lage skikkelig Irish Coffee her, men det kan restauranter tydeligvis sjeldent. Vi så VM kampen her på storskjerm. Koselig atmosfære og tilogmed en liten sverdkamp som underholdning.

Dato for besøk: juli 2018
Takk, rebekkabs94
Anmeldt 16. juni 2018 via mobile enheter

Veldig god tsjekkisk mat. Trivelig personale. Litt vanskelig å få kontakt med dem når det var mange gjester. Noen dager til tider svært høy musikk fra live band. Den ene dagen bestilte vi 2 pommes frites men fikk bare en. Et fjernsyn henger inne i restauranten der kjøkkenet blir filmet, man kan da sitte og se hva kokkene driver på med. Det så rent og fint ut, men sluttet å spise salaten da jeg så kokken grabbe salat fra en boks og la den på tallerken uten hansker for så å rette litt på edlere deler. Går der gjerne igjen men styrer unna salat.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, dordidora
Anmeldt 15. juni 2018 via mobile enheter

Kjempegod tsjekkisk mat. Godt øl og ikke minst trivelig personale. Ligger midt i smørøyet i hovedgaten.

Dato for besøk: juni 2018
Takk, Hanne B
Anmeldt 30. august 2017 via mobile enheter

Vi ramlet inn nokså sent på kvelden. Nå blinker de med lysene...

God tradisjonsmat og deilig tsjekkisk øl. Namnam.

Betjeningen kunne virke noe mutt, men slik er det vel mange steder.

Dato for besøk: august 2017
Takk, h_kono474

Reisende som så på Restaurant - Café Svatého Václava, så også på

Har du vært i Restaurant - Café Svatého Václava? Del dine erfaringer!