“Hadde forventet litt mer..”
Anmeldelse av Pasta Fresca

Pasta Fresca
Vurdert som nr. 240 av 6 412 Restauranter i Praha
Kjøkken: Italiensk
God for: Romantisk, Store grupper, Spesielle anledninger, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Frokost, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 27. desember 2018 via mobile enheter

Valgte dette stedet ut ifra de gode anmeldelsene her inne, da det var siste kvelden i Praha. Og eg må innrømme at eg ble litt skuffet. Opplevde enkelte av de ansette som mindre hyggelig dessverre. Og vi hadde knapt nok fått sittet oss ned og åpnet menyen før de skulle vite hva ville ha. Maten var god og Tiramisu desserten var utrolig god. Men hadde forventet mer av dette stedet og de ansatte.

Takk, lindamari007

Anmeldt 11. november 2018 via mobile enheter

Vi ble anbefalt dette stedet fra hotellet vi bodde på.
Jeg vil si stedet hadde en bra atomsfære, men betjeningen var små irriterende for at vi hadde noen spm. Ved meny’n og ville ikke anbefale så mye..
Maten var ikke vond, men den var smakløs.
Det gjaldt alle 4 rettene.
Pasta rett og biff rett..

Vinen var god da!
Og prisen var helt grei.

Takk, zariank
Anmeldt 11. oktober 2018

Her var maten god og det var en hyggelig betjening. Betjeningen var oppmerksomme og de gav oss en svært hyggelig kveld til hyggelige priser. Plassen ligger ikke langt fra torget og er verdt et besøk. Lurt å bestille bord.

Takk, frodigHeisann
Anmeldt 7. september 2018 via mobile enheter

Har bare lovord om dette stedet, alt var rett og slett fantastisk!
Nydelig mat og hyggelige servitører

Lokalet er fresh og moderne
Husk å reservere bord!!

Takk, benediktef2016
Anmeldt 20. august 2018 via mobile enheter

Flott lokale og behagelig temperatur. Bestilte en nydelig biff som ble raskt levert av et flott serviceinnstilt servitør. Alt i alt en topp opplevelse.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Sindre E

Har du vært i Pasta Fresca? Del dine erfaringer!