“Nydelig mat ”

V Zatisi
Vurdert som nr. 30 av 6 156 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk
God for: Romantisk, Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Sent på kvelden, Middag, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 11. september 2017 via mobile enheter

Fire venninner på tur spiste en nydelig 5 retters meny med vinmeny. Alle rettene smakte utsøkt. Servicen var bra, men savnet introduksjon av maten og en noe mer utfyllende introduksjon av vinen. Men vi hadde en fantastisk aften på V Zatisi. Vil absolutt anbefale et besøk hit.

Takk, monicamE5000FL
Libor_Pavlicek, Manažer på V Zatisi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. september 2017

Dear Monica M,

Thank you ladies for visiting V Zátiší and writing us an amazing review on TripAdvisor :) We are so happy that you had fantastic evening at our restaurant and many thanks for recommending us to the others.

Tusen takk!

Libor

Anmeldt 4. september 2017 via mobile enheter

Syv venninner på tur, og vi valgte en fire retters meny med wine pairing. Veldig profesjonell introduksjon av mat og vin, og det smakte helt fantastisk. Og prisene kan man jo ikke klage på! Rett og slett en veldig bra opplevelse, og vil anbefale denne restauranten på det sterkeste!

Takk, MereteAx
Libor_Pavlicek, Manažer på V Zatisi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. september 2017

Dear MereteAx,

Thank you for visiting V Zátiší and for sharing your wonderful experience with others on TripAdvisor! We are delighted that you had such a lovely meal at our restaurant. Your recommendation to the others means a lot to us, thanks!

Libor

Anmeldt 3. mai 2017

Vi bestilte en 5 retters meny med lokale spesialiteter og ble ikke skuffet. Til maten ble også servert en vinpakke med Tsjekkiske viner og det var utsøkt.

Takk, hharstad75
Libor_Pavlicek, General Manager på V Zatisi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. mai 2017

We are all most pleased to have read your review of your recent visit. Thank you so much for coming and also for sharing your experience with the TA community.
All the best,

Anmeldt 2. januar 2017 via mobile enheter

Var der å spiste 2 ganger på 3 dagers tur til Praha. Nydelig mat og drikke. Var der med kona og 2 barn på snart 4 år! Veldig hyggelig betjening!

Takk, RunarK1
Libor_Pavlicek, General Manager på V Zatisi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. februar 2017

Thank you very much for your glowing review of our restaurant. We really appreciate your continued patronage and hope that we will have another chance to do it again when you next visit Prague!
All the very best!

Anmeldt 13. november 2016 via mobile enheter

Var der sammen med kona. Vi bestilte begge 3 retters meny. Vårt klart beste måltid i Praha, fantastisk god mat, service og vinparingene var også utmerket!
I forhold til hva vi fikk synes jeg ikke prisen var avskrekkende heller. Vi betalte litt over 4500 chk for 3 retter med vinparinge, aperitiff og en cognac og kaffe etter maten.

Takk, Vegar S
Libor_Pavlicek, General Manager på V Zatisi, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. november 2016

How wonderful! That you had such a great experience and were compelled to tell the TA community! Thank you very much! We really appreciate your support! Please do come again!

Best regards,

Har du vært i V Zatisi? Del dine erfaringer!