“Ikke gå her!”

Vurdert som nr. 701 av 6 205 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk, Østeuropeisk
God for: Lokalt kjøkken, Store grupper
Middagsalternativer: Middag, Frokost, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 26. oktober 2018 via mobile enheter

Verste maten jeg noen gang har spist. Ikke å anbefale, styr unna!!!!!!! Servicen var dårlig. Sure servitører som bare var der for å levere ut maten.

1  Takk, Forretning

Anmeldt 19. mars 2018

Dette er et sted for godt tsjekkisk øl og god kraftig mat.

Prøv gjerne Oldgott fra restaurantens eget bryggeri.

Takk, KJ919
Anmeldt 16. mars 2018 via mobile enheter

Vi bestilte temamiddag, en 3 retters ølmiddag hvor alle retter var laget med øl og servert med øl. Vi fikk først en ølchampagne som var utrolig deilig og forfriskende, men så ble det litt nedtur. Det var ganske kjedelig mat, men vi fikk smake mye godt øl ved siden av rettene. Dessertvinen var verdens sterkeste øl og smakte veldig godt, men passet dårlig til desserten som var en øl-is. Maten ble servert med lite entusiasme og rettene ble dårlig presentert.

Takk, Katrine68
Anmeldt 10. mars 2018

Vi var 17 stykker som hadde bestilt bord på U Medvidku. Vi fikk bord i lukket rom, og det var forsåvidt greit, men vi fikk ikke se eller føle på at vi var i en ølhall.
Middagen var sånn passe, og ikke av det rimeligste. Ble litt skuffet, for jeg hadde lest mye om dette stedet. Anbefaler heller å prøve en Lunch her isteden for middag.

Takk, Marianne M
Anmeldt 27. februar 2018 via mobile enheter

Bestilte andebryst. Meget godt. En smaksopplevelse! Også greit utvalg og god øl. Ikkje blant de billigaste spisesteder i byen, men for all del, velsmakende mat. Trivelig betjening.

Dato for besøk: juli 2017
Takk, Hestholm

Reisende som så på U Medvídků, så også på

Har du vært i U Medvídků? Del dine erfaringer!