“Flott resturang”
Anmeldelse av Restaurant White Horse

Restaurant White Horse
Vurdert som nr. 492 av 6 404 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Steakhouse, Internasjonalt
God for: Barscene, Forretningsmøter, Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Uteservering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 27. februar 2019 via mobile enheter

God mat og hyggelig betjening. Maten var utmerket, men litt grønnsaker til lamme skanken hadde gjort seg.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, Tore H

Anmeldt 22. februar 2019 via mobile enheter

Vi ble sittene i restauranten nede i kjelleren. Kjempe koselig sted og hyggelig betjening. Fikk bestilt mat og drikke fortløpende, drikken kom umiddelbart også ventet vi 15 minutter på maten. Vi spiste hamburger med pommes-frites og det falt veldig i smak. Dette var i lunsj-tider.

Dato for besøk: februar 2019
Takk, stinenyjordet
Anmeldt 14. september 2018 via mobile enheter

Har vært der 2 dager etter hverandre. Første gang var veldig bra fra start til slutt, skjønne hyggelige servitører. Andre gang begynte ikke så bra, tok over 20 min å få 2 drinker, de serverte nyere kunder før de valgte å lage våre drinker. Drinkene var fantastisk men det lå noe i den ene, så ut som en negl men fikk beskjed om at det var plast fra flasken. Vi har ikke vært tilbake pga siste opplevelsen.

1  Takk, almazvm
Anmeldt 13. februar 2018

Vi valgte å besøke denne restauranten to ganger da den lå i underetasjen fra hotellet og fordi vi hadde en meget god opplevelse på det første besøket.

Under det første besøket fikk vi ypperlig service, vinkjøler ved bordet til flasken med vin vi kjøpte og veldig god oppfølging på de små detaljene som gjør serviceopplevelsen perfekt, som utbytte av kniver ved kjøp av biff og lignende. Servitørene var veldig oppvakte og flinke, og skjenket i litt og litt vin slik at den hele tiden hadde perfekt temperatur. Maten er veldig god, og man får passe store porsjoner. Anbefaler biffen og sjokoladefondanten.

På det andre besøket var det ikke de samme folkene på jobb, og når vi fikk tilbud om vann til flaksen med vin måtte vi betale rundt 75 NOK for det, noe vi ikke måtte ved første besøk. Servitøren virket også sur, og satte vinkjøler langt fra oss. Det ble også skjenket oppi alt for mye vin hver gang slik at den ble varm før man rakk å drikke opp glasset. Vi ble generelt veldig skuffet over det siste besøket, og følte egentlig at det virket som om de bare ønsket vi skulle bli ferdig med måltidet. Virkelig to helt forskjellige opplevelser av samme restaurant, og det viser hvor mye personalet har å si da de første fikk oss til å ønske å komme tilbake, og de andre ikke gjorde det.

Live musikken er veldig koselig, anbefaler et bord rett innenfor døren for god utsikt til dette.

Dato for besøk: februar 2018
1  Takk, malinb370
Anmeldt 20. november 2016

Det var ganske fint å spise en god middag i en middelalderkjeller midt i gamlebyen i Praha, unike lokaler som bare må oppleves. Ålreit service, god, men litt dyr (for min lommebok) mat, men jeg feiret min 50-årsdag her, så det var vel verdt det, så det var vel det lille ekstra vi unnet oss. husker ikke helt hva vi spiste, bare at det var veldig fint, delikat tilberedt og dandert, og at det smakte godt. Kan abefales :-)

Dato for besøk: mars 2016
1  Takk, MarianneA908

Reisende som så på Restaurant White Horse, så også på

Har du vært i Restaurant White Horse? Del dine erfaringer!