“God mat og hyggelig servering”
Anmeldelse av Tri Stoleti

Tri Stoleti
Vurdert som nr. 218 av 6 207 Restauranter i Praha
God for: Spesielle anledninger, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Romantisk, Vakker utsikt, Familier med barn
Middagsalternativer: Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Frokost, Reservasjoner
Omgivelser: Praha 1 (bysentrum)
Anmeldt 8. desember 2018

En tradisjoell meny, med veltiberedt mat. Serveringen ble kanskje litt vel omstendelig med nettbrett med bilder av rettene og en kelner som var velig omstendelig med å forklare alt. Det var godt ment, men tok veldig lang tid. Kanskje tiden kunne vært brukt på å skjenke vin, i hvert fall sørge for at vinen til hovedretten var skjenket før maten kom.

Takk, bergsveing

Anmeldt 17. oktober 2018

Restaurangen har en god og variert meny. Vi spiste tsjekkisk mat og pasta. Servicen var upåklagelig og maten var svært smakfull og delikat anrettet.Restauangen var koselig og både interiøret og betjeningen laget en god atmosfære rundt måltidet. Restaurangen kan virkelig anbefales!

Takk, Lars Vagle S
Anmeldt 21. mai 2018 via mobile enheter

Helt ok. Du bli ikke misfornøyd. Men det er ikke fantastisk. Vi ventet på at kelneren skulle snuble i gullfiskdammen, det skjedde dessverre ikke.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, 626clausl
Anmeldt 4. januar 2018

Vi hadde funnet opplysninger om denne resturanten på nettet og den skuffet ikke, Vi hadde ikke bestilt bord, men det ordnet sig av en fantastisk betjening. Det kom en tablet på bordet og vi kunne se alle retter. Alt var fantastisk og en and som bare var helt nydelig og også deres lam. Prøv strudelen til dessert, Vi kom igjen da alt var fantastisk og til en god pris. Det er smart å bestille bord.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, ingridrosstad
Anmeldt 22. oktober 2017 via mobile enheter

Til prisen må dette være noe av det aller beste du kan finne (i Praha)!
Alt fra proffe servitører til nydelig anrettet mat som smaker veldig godt.
Du gjør ikke feil ved å gå hit

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, Yngve R

Reisende som så på Tri Stoleti, så også på

Har du vært i Tri Stoleti? Del dine erfaringer!