“Burgermiddag”

The Street Burgers and Cocktail Bar Prague 1
Vurdert som nr. 25 av 6 207 Restauranter i Praha
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 3. januar 2019 via mobile enheter

Vi hadde oss en burger her som siste måltidet idag. Var en over gjenommsnittet god burger og syns ølen skamkte godt. Hyggelig og imøtekommende personal. Eneste minuset var ventetiden, tror ikke en ekstra servitør hadde gjort noe.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Nicolay S

Anmeldt 8. desember 2018 via mobile enheter

Etter tips herifra, dro vi dit for å spise. Hadde ikke plass men reserverte og dro tilbake dagen etter. Betjeningen er veldig imøtekommende og hyggelige, og er opptatt av å yte god service uten å virke masete. Restauranten er liten men kjempefin,rett søt.Vi bestilte begge burgere og syns de var gode. Porsjonene er svære, så for min del klarte jeg ikke spise halvparten engang. Gode drinker hadde de også.

Takk, Tina Kristin A
Anmeldt 12. oktober 2018 via mobile enheter

Liten rolig gate med noen få bord ute.
Veldig rask og hyggelig betjening og 10/10 burgere. Vi prøvde 2 forskjellige og de var perfekt stekt og nydelig garnityr.
Vi testet også endel cocktails og drinker

Om du ønsker litt rolig atmosfære og liker det litt mindre formelt er det bare å kjøre på

Takk, pettit81
Anmeldt 30. juli 2018 via mobile enheter

Stedet ligger i en sidegate med lite trafikk, som er en stor fordel i en travel by som Praha. Vi testet ikke ut cocktailene deres, men hvis de er like gode som burgerne er de helt klart verdt å prøve! Burgerne var av veldig godt kjøtt (180g) og ble servert perfekt rosa. Undertegnede hadde chilliburgeren, mens min partner valgte blåmuggost og pære. Begge falt svært godt i smak. Pommes friten var i tillegg stekt i fersk olje, uten gammel brentsmak, som alltid er positivt.

I tillegg til burgere hadde de enkelte andre småretter.

Betjeningen er svært hyggelige og behjelpelige.

Skal du ha deg en rågod burger i Praha kan dette stedet anbefales. NB! Det er et lite sted og populært. Ute er det kun 8 sitteplasser.

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, ArcticKim
Anmeldt 22. juni 2018 via mobile enheter

Fantastisk gode burgere, hyggelig personale og fornuftige priser! De lager også noen veldig gode coctails!

Dato for besøk: juni 2018
Takk, 248alfl

Reisende som så på The Street Burgers and Cocktail Bar Prague 1, så også på

Har du vært i The Street Burgers and Cocktail Bar Prague 1? Del dine erfaringer!