kr 2 743
AnnelinTangen
Sandnes, Norge
5,0 av 5 boblerAnmeldt 23. jan. 2019via mobile enheter
Dato for oppholdet: januar 2019
BBHPDirector, General ManagerBuddha-Bar Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 23. jan. 2019
Dear Annelin,

thank you very much for your amazing review. We are pleased to hear that you have enjoyed your stay in Buddha-Bar Hotel Prague to the fullest. We look forward to welcoming you back one day.

Kind regards from Prague.
Radka
    kr 1 087
2.3 km fra Buddha-Bar Hotel Prague
Se flere hoteller i Praha
Anmeldt 5. mars 2018

Hotellet har ypperlig service, hyggelig ansatte. Fantastiske innrede rom med god plass, skiller seg klart ut fra andre hoteller.
Frokosten er meget bra.

Vi brukte også hotellets SPA fasiliteter og er veldig fornøyd.

Vi kommer tilbake.

Dato for oppholdet: februar 2018
Takk, Jan Ove R
Anmeldt 29. september 2017

Ved ankomst såg hotellet anonymt ut, men la deg ikkje skremme av en litt kjedelig gate. Det er like ved det gamle torget, og i det du kommer inn døren er alt forandret. Fantastisk hjelpsom betjening i resepsjonen, som hjalp oss med diverse problemer, som manglende bagasje, rask transport for å kjøpe ny barnevogn til riktig butikk. Frokost er veldig bra, med prosecco :) Det er få rom på hotellet, og dette fører til at det er ganske rolig både til frokost og ellers i romslig bar. De store rommene fortjener all ros de får, herlige senger med fantastisk sengetøy. Preget av østen, og alltid ryddig og reine. Oppredde senger to ganger for dag. Det er verdt sin pris, og anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: september 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Takk, tourist6016
Anmeldt 19. juli 2016

Hvis du vil oppleve et otell utenom det vanlige, med høy kvalitet og standard så er dette plassen. Det er østen inspirert med den beste asiatiske restauranten i underetasjen. Kostbart, men verdt hver eneste krone. Dette er vårt faste hotell når vi besøker Praha.

Romtips: Anbefaler Premium rom
Dato for oppholdet: november 2015
Takk, torf577
Anmeldt 25. mars 2016

Veldig sentral beliggenhet,samtidig stille og rolig. Anonym inngang, men rommet var helt supert, spesielt badet som ikke manglet noe. Her kan du ligge i badekaret å se på tv som er innebygd i et av de mange speilene. Servicen var fantastisk og frokosten meget bra. Kan anbefales på det varmeste.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, torilla2016
Anmeldt 18. januar 2016

Moderne og hyggelig hotell i toppklasse sentralt i Praha. Hotellet ligger nær torget i den gamle bydelen. God restaurant som serverer en nydelig frokost. Flotte rom, gratis internett. Buddha bar i tilknytning til hotellet er meget trendy!

Dato for oppholdet: januar 2016
1  Takk, Camilla S