7 personer ser på dette hotellet
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 16.02.23
Official HotelUSD 106
Anmeldt 22. juni 2017

Fint hotell med bra beliggenhet. Kan både gå eller ta trikk inn til sentrum. Rene og fine rom. Hyggelig og imøtekommende betjening.
God frokost. Hurtig og grei inn- og utsjekking. Dette var et bra hotell som vi gjerne kommer tilbake til.

Dato for oppholdet: juni 2017
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Park Inn
Takk, haraldb895
Eva N, Guest Relations Manager på Hermitage Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juni 2017

Kjære gjest Harald,
Tusen takk for at du deler din tilbakemelding, og vi er veldig glade for at du hadde et fint opphold hos oss. Vi ser frem til å ønske deg velkommen igjen snart.
Eva

Anmeldt 7. september 2016 via mobile enheter

Min mann og jeg hadde 2 overnattinger på dette hotellet. Vi var veldig fornøyd.Ett stilrent hotell.Persjonaltet var veldig hjelpsomme og veldig hyggelige. Frokostbuffén var innbydende og innholdsrik.Fin servering i resturanten.
Det var ett stykke til gamlebyen.Vi brukte hotellets taxi som kjørte oss dit vi ønsket.
Vi kommer nok til å velge dette hotellet neste gang vi besøker Praha.

Dato for oppholdet: september 2016
2  Takk, mosfjell
Stanislav R, Guest Relations Manager på Hermitage Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. september 2016

Kjære gjest,
Tusen takk for ditt siste opphold på Park Inn Prague. Vi er glade for å høre at du hadde en flott tid.
Det var en glede å være vert for deg. Wa ser frem til ditt neste besøk.
Stan.

Anmeldt 23. april 2016 via mobile enheter

Det var et kjempe fint som jeg virkelig kan anbefale. Utrolig hyggelig personell, god frokost, fine rom, kort avstand til det meste. Trikken går rett ved hotellet å da kommer du rett inn til byen. Det er også fint å gå inn ditt, for å se seg litt om. Vi kommer alltid til å bo på dette hotellet i fremtiden. Så skal du til Praha - så bor du på dette hotellet.

Dato for oppholdet: april 2016
1  Takk, K2637XPkimh
Stanislav R, Guest Relations Manager på Hermitage Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. mai 2016

Kjære Kim,
Tusen takk for dine herlige tilbakemeldinger. Vi er veldig glad for at du likte oppholdet hos oss.
Vi ser frem til ditt neste besøk.
Stan.

Anmeldt 29. juli 2015

Dette hotellet likte både jeg og min mann veldig godt. Rent rom med god seng. Fint bad med stor dusj.Mulighet for å lage kaffe og te på rommet. Kjempegod frokost. Bra restaurant. Hyggelig betjening. Nærme trikkholdeplasser. Koselige spisesteder i nærområde.

Dato for oppholdet: juli 2015
2  Takk, bentehansens
Jana S, Front Office Manager på Hermitage Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 31. juli 2015

Kjære gjester,
Dear Guests,
thank you very much for your comment about enjoyable stay lately in Park Inn hotel.
We are very glad to know you have enjoyed your stay with us and we will be happy to welcome you back.
Best regards, Jana

Anmeldt 7. november 2013

Kjempe bra hotell:-) rommene er bra størrelse på og de er veldig renne. Det eneste som kan være noe å trekke på er at det ligger et stykke unna by kjernen. 20 minutter tar det å gå. Det er en fin gå tur, ellers er det mulig med metro og trikk i nærheten. Veldig bra frokost. Hotellet anbefales på det sterkeste.

Dato for oppholdet: november 2013
2  Takk, raymonds320