“Fantastiske cocktails”
Anmeldelse av Gin & Tonic Club

Gin & Tonic Club
Vurdert som nr. 70 av 6 446 Restauranter i Praha
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 23. januar 2019 via mobile enheter

Dette stedet anbefales til alle som vil ha drinker med det lille ekstra. Her finner du Gin Tonics for enhver smak og hyggelige ansatte som hjelper deg!

Dato for besøk: januar 2019
Takk, andrea7281

Anmeldt 20. juli 2018 via mobile enheter

Et fantastisk sted for småsnakk og drinker.
De som jobber der er kunnskapsrike og hyggelige.
Stort utvalg i drinker og nydelig mat!
ANBEFALES ♡

Dato for besøk: juli 2018
2  Takk, anderssebastianholt
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Om du trodde Gin&Tonic var kun Gordons og Schweppes er du velkommen til å utvide horisonten din i denne kjelleren. Det eneste som er negativt er at det blir kjedelig å komme hjem til Norge, hvor Indian Tonic er så å si eneste alternativ. Heldigvis har vi Fever-Tree på Meny, men likevel...

Dato for besøk: april 2018
Takk, 647geirg
Anmeldt 1. desember 2017 via mobile enheter

Hadde tenkt oss en god Gin Tonic, men det var en sånn fryktelig sterk svettelukt inne at vi måtte evakuere før vi fikk bestilt.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, froden371
Anmeldt 19. august 2017 via mobile enheter

En plass for å prøve uventede men gode smaker i gin tonic!
Prøv nr 42 med lakris og stjerneanis eller 26 med basilikum- rosmarin- dalt og pepper!
Veldig hyggelig betjening - kul musikk og plass!
Kjellerlokale så litt vanskelig å finne!

Dato for besøk: august 2017
Takk, 592annej

Reisende som så på Gin & Tonic Club, så også på

Har du vært i Gin & Tonic Club? Del dine erfaringer!