“Hyggelig opplevelse.”

Signor bistro
Omgivelser: Žižkov
Omgivelser: Žižkov
Anmeldt 3. november 2018 via mobile enheter

Vi hadde deilig smakfull suppe til forrett og risotto med kamskjell til middag. God porsjon og smaksopplevelse. Flott og moderne lokale og hyggelig personale som ga veldig god service. Kan anbefales.

Takk, mariannet454
Signorincucina, Manažer på Signor bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. november 2018

Dear Mariannet,

thank you very much for your visit. We are really happy that you enjoyed.

Anmeldt 24. oktober 2018 via mobile enheter

Kjempefornøyd med maten. Gode smaker. Super service. Hyggelig lokale. Ok prisnivå. Kommer gjerne tilbake.

1  Takk, Mari S
Signorincucina, Manažer på Signor bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. oktober 2018

Dear Mari,

thank you very much for your visit. We hope to see you soon when you come back in Prague.

Anmeldt 15. august 2018 via mobile enheter

Hyggelig atmosfære på restauranten. Kokk fra restaurant med Michelin stjerne. Fantastisk mat, men litt lite på tallerkenen. Vi ble ikke mett, men fikk gode smaker.

Dato for besøk: august 2018
Takk, 577elink
Signorincucina, Manažer på Signor bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 15. august 2018

Dear Elin,

thank you very much for your review. I hope to see you soon in our restaurant. Only point to tell, our chef does not have michelin star He only loves making a nice decoration of the plate and a good food.

Restaurant maanger

Anmeldt 26. mai 2018 via mobile enheter

Besøkte Signore in cucina en fredagkveld i mai sammen med venner som hadde spist der før og som var fulle av lovord om maten og stedet. Interiøret er moderne, lyst og luftig og delikat. Betjeningen var meget serviceminded og den ene eieren passet selv på at vi hadde strålende aften. Til forrett hadde jeg en caprese salat med en franciacorta til. Herrlig! Buffalo mozzarellan var myk og kremet og smakte superb. Til hovedrett anbefalte eieren dagens spesialitet, en safran risotto med små reker og revet appelsinskall. Det var en meget beskjeden porsjon. Noe jeg ikke er vant til fra italienske restauranter. Men det skyltes kanskje at dette var kveldens siste porsjon. Så det var skuffende. Risottoer er ofte smakfulle, men denne var litt tam i smaken. Revet appelsinskall var heller ikke helt min greie. Ble litt mye appelsinmarmelade over det. Hadde forventet meg mer av risottoen. Vil velge noe annet neste gang. Hadde en nydelig pinot grigo til. Den var det null og nix å utsette på.

Dato for besøk: mai 2018
Takk, hermans1
Signorincucina, Manažer på Signor bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 27. mai 2018

Dear Forventningene,

thank you very much for your visit! I am really happy that you enjoyd. We will do a maximum for receive 5 stairs review when you come back next time!

Anmeldt 23. mai 2018 via mobile enheter

Nydelig italiensk kjøkken, dagens anbefaling - nydelig. sentralt beliggende, spennende interiør. Super service

Dato for besøk: mai 2018
Takk, anneM6375RI
Signorincucina, Manažer på Signor bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Dear Anne,

thank you very much for your visit! See you on Friday!

Restaurant manager

Reisende som så på Signor bistro, så også på