Anmeldt 12. april 2016

Flott hotell med god frokost.15 til 20 min gange til sentrum.Trikk og undergrunnsbane rett utenfor.Kan anbefale resturang In Loco rett nede i gaten.Hotellet kan ordne med transport til flyplassen for 650 tsjekkiske kroner,anbefales.

Dato for oppholdet: april 2016
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Jurys Inn
Takk, Robert V
JurysInnPrague, Manager på Jurys Inn Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. april 2016

Kjære Y4206NQrobertv,

Takk for at du tok deg tid til å skrive og dele din tilbakemelding etter ditt siste opphold her hos oss.

Jeg var begeistret for å lære deg gjorde likte sentral beliggenhet med lett tilgang til byens hovedattraksjoner .

Takk for din 5 * vurdering.

Det vil gjerne tilby deg min personlige assistanse under fremtidig booking. Ikke nøl med å kontakte meg direkte @ Jaroslav krouzel@jurysinns.com.
Ønsker deg en vakreste dagen.

Anmeldt 2. april 2016

Hotellet ligger 15 min. gange fra torget i Praha sentrum. Vi hadde et flott stort rom med alle fasiliteter. Meget god rengjøring og hyggelig betjening. Dette er et av de beste hotellene vi har bodd på. Synd at det er så vanskelig å få bord til frokost.

Dato for oppholdet: mars 2016
Takk, Sverre H
JurysInnPrague, Manager på Jurys Inn Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 4. april 2016

Kjære Sverre H,

Takk for gjennomgang av vår eiendom og for din mening om ditt siste besøk her hos oss.

Jeg var glad for å lese at du har hatt våre rene romme fasiliteter og den sentrale beliggenheten. Takk for at du nevner den sentrale beliggenheten og holdning til våre ansatte.

Det vil være en glede for meg å hjelpe deg i din fremtid forespørsel. Ikke nøl med å kontakte meg direkte @ Jaroslav krouzel@jurysinns.com.

Anmeldt 19. februar 2016

Hotell som ligger bra til i utkanten av Praha 1, like ved Florenc Metro.
Når du går ut av hotellet og til høyre er det ca. 5 min. å gå til Palladium Kjøpesenter, da er du å regne i sentrum.
Ut og til venstre av hotellet er bydelen Karlin. En bydel som p.t virker noe slitt, men spennende.
Hotellet var bra, men som flere andre har skrevet; det kan være vanskelig å få bord til frokost, uavhengig av når du kommer. Vi prøvde tidlig, sent og midt i mellom.
Hyggelig barsjef.

Romtips: Rom mot bakgård, rolig.
Dato for oppholdet: februar 2016
Takk, Salikatt
JurysInnPrague, Manager på Jurys Inn Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. februar 2016

Kjære Salikatt,

Takk for din tilbakemelding i forhold til din siste erfaring her hos oss.

Takk for å nevne vår sentrale beliggenhet med lett tilgang til Praha offentlig transport. Jeg var lei å lese inn kommentarer om frokosten din erfaring. Vår barkeeper vil bli fornøyd til hjertet om din tilbakemelding.

Ta gjerne kontakt med meg direkte i din fremtidige booking @ Jaroslav krouzel@jurysinns.com. Jeg vil gjøre mitt beste for å hjelpe deg med eventuelle fremtidige forespørsel.

Anmeldt 19. januar 2016

Rommene var veldig tilfredstillende, og endelig et hotel med gode senger! De ansatte var vennlige og veldig seviceinnstilt. Vi reiste som en større gruppe og brukte konferanserom. Flott bevertning og gode solide måltid i konferansepakke. Kan absolutt anbefales, og vil bli besøkt igjen:)

Dato for oppholdet: januar 2016
Takk, Lisbeth Lunde A
JurysInnPrague, Manager på Jurys Inn Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 20. januar 2016

Kjære Lisbeth Lunde A,

Takk for at du tok deg tid til å dele dine tilbakemeldinger i løpet av de andre reisende. Jeg var glad for å lese at du likte ditt siste opphold her hos oss.

Takk for din positive mening om vår plass fasiliteter. Jeg var glad for å lese den hyggelige kommentaren i forhold til våre ansatte holdning. Din svært motivert mening vil bli delt i hele laget.

Takk for veldig snill anbefaling og dine fantastiske vurdering femstjerners.

Ta gjerne kontakt med meg direkte under din fremtidige booking @ Jaroslav krouzel@jurysinns.com. Jeg vil gjøre mitt beste for å hjelpe deg i enhver sak.

Vennlig hilsen.

Anmeldt 24. november 2015 via mobile enheter

Vi hadde kurs på hotellet. Det var fint opplegg med god mat til lunsj . Wifi i møterommet fungerte bra. Rikelig tilgang mat og kaffe- te. Rene rom og bra standard med store rom .Rask service, effektiv innsjekk. Prøv småkaker. Alt i alt positiv opplevelse

Dato for oppholdet: november 2015
Takk, 316tiinar
JurysInnPrague, Manager på Jurys Inn Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. november 2015

Kjære Tiina R,

Tusen takk for din verdifulle tilbakemeldinger i forhold til siste opphold her hos oss.

Vi var glade for å ønske deg velkommen på hotellet, og vi er svært glade for å lese om din tilfredsstillende med våre tjenester.

Ikke nøl med å kontakte meg direkte under din fremtidige booking. Det vil være min personlige glede å hjelpe deg i enhver sak.

Vennlig hilsen.

jaroslav_krouzel@jurysinns.com