“Meget go indisk mat”
Anmeldelse av Indian Jewel

Indian Jewel
Vurdert som nr. 19 av 6 529 Restauranter i Praha
Kjøkken: Indisk
God for: Familier med barn, Forretningsmøter, Store grupper, Spesielle anledninger, Romantisk
Middagsalternativer: Frokost, Sent på kvelden, Middag, Lunsj, Levering, Reservasjoner, Gatekjøkken
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 7. januar 2019

Veldig god indisk mat. Vi er gankse kresne når det kommer til indiske restauranter.
Når man før har funnet en favoritt så skal det en del til å bli imponert. Men Indian Jewel i praha har faktisk veldig god mat og service. Anbefales

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Dinger86

Anmeldt 6. november 2018 via mobile enheter

Kom hit med kjæresten tidlig en kveld og vi ble ikke skuffet. Naan brødet var crispy og full av hvitløk. Hovedrettene kom fort og var spicy nok til oss to som er glad i spicy mat. Mango lassien er også god. Anbefales på det sterkeste. God service.

Takk, AuroraAJ
Anmeldt 24. april 2018 via mobile enheter

Veldig god mat og meget god service. Maten kom raskt . Kan trygt anbefales og kommer gjerne igjen hit

Dato for besøk: april 2018
Takk, 63heidiv
Anmeldt 15. februar 2018 via mobile enheter

Det var utrolig god mat, og er begge to indisk mat-elskere. God service også. Dette stedet vil jeg absolutt anbefale.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 954siljeb
Anmeldt 4. februar 2018 via mobile enheter

Veldig fornøyd med dette stedet. Fikk god mat men maten kom skremmende fort så man kan jo undre... vi bestilte kylling tikka og lam tikka, god smak men litt godt stekt. Fantastiske nanbrød som var rykende ferske fra tandoori ovnen.

Dato for besøk: februar 2018
Takk, 40trinek

Reisende som så på Indian Jewel, så også på

Har du vært i Indian Jewel? Del dine erfaringer!