“Fantastisk mat og vin”

Vurdert som nr. 29 av 5 706 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Italiensk
God for: Forretningsmøter, Romantisk, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Lunsj, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 20 september 2017 via mobile enheter

En meget hyggelig restaurant, med svært imøtekommende og hyggelig betjening! Maten var utsøkt og vinene som ble anbefalt var helt perfekte! Koselige lokaler! Dette er et sted jeg vil tilbake til!

Takk, Matta1959

Anmeldt 4 september 2017 via mobile enheter

Vi var syv venninner på tur og ble tatt godt imot og fikk fin gjennomgang av menyen. Nydelig mat og vin, flott lokale hyggelig betjening. Absolutt å anbefale!

Takk, MereteAx
Anmeldt 2 april 2017 via mobile enheter

Vi var et selskap på 11 stykker som besøkte La Finestra, og alle var skjønt enige om at både mat og service var fantastisk!
Vår servitør var meget hyggelig og kunnskapsrik.
Vi kommer definitivt tilbake, dette var vel verdt pengene!

Takk, Hanne Nyrem K
Anmeldt 4 mars 2017 via mobile enheter

Kjempegod mat, utrolig flinke servitører som tok vare på oss og viste oss alt kjøttet før vi bestilte hovedretten. De har mye kunnskap om rettene og vi viste hva vi fikk. Vinen var kjempe god til alle matrettene. God plass og veldig bra sted åha date på:) kommer gjerne igjen.

Takk, Andri09
ElisaaPraga, Guest Relations Manager på La Finestra, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8 mars 2017

Dear Andri09,

Grazie grazie for your wonderful review of La Finestra!

We are so pleased to read that your experience was positive and that you found the service knowledgeable and professional.
We do our best to serve first grade quality of food in a cozy and friendly atmosphere and we are happy to read that we succeeded.

Please come back to visit us soon and yes, do not forget to book in advance!

Arrivederci!

Anmeldt 10 desember 2016

Nydelig mat og service, helt topp på alle mulige vis :) Anbefaler kjøttrettene spesielt. Morsom og meget dyktig vinkelner som leste sine gjester godt og levert perfekt.

Takk, Rikke R

Reisende som så på La Finestra, så også på

Har du vært i La Finestra? Del dine erfaringer!