“Flott søndags brunsj”
Anmeldelse av Restaurace Mlýnec

Restaurace Mlýnec
Vurdert som nr. 22 av 6 529 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Romantisk, Vakker utsikt, Forretningsmøter, Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger
Middagsalternativer: Lunsj, Middag, Frokost, Sent på kvelden, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 2. desember 2018 via mobile enheter

Syv retter ble servert som deleretter, men bare en eller to av gangen. Andre steder setter de gjerne fire-fem retter av gangen på bordet med det resultat at alt er kaldt. Her var maten rimelig varm. Alt var svært godt og veltillaget, så hvis de samme rettene blir servert nytillagede og varme i en smaksmeny på kvelden, blir det nok «fine dining». Det som gjorde brunsjen til en opplevelse, var vår usedvanlig hyggelige og oppmerksomme servitør. Han var hele tiden tilstede og sørget for at vi hadde det bra og at glassene var fulle.

Takk, bergsveing
Management-Mlynec, Manažer på Restaurace Mlýnec, svarte på denne anmeldelsenBesvart 5. desember 2018

Dear bergsveing

We woul like to thank you for visiting our restaurant and for sharing your expereince on TripAdvisor!
We are looking forward to another visit.

Best regards,

Anmeldt 19. oktober 2018

Dette var mitt andre besøk på Mlynec og jeg ble overhodet ikke skuffet.
God informasjon rundt allergener. Jeg bestilte "The most popular" menyen med vinpakke og alt var helt nydelig satt sammen. Forhåndsbestilte bord og fikk et bord med en fantastisk utsikt over Karlsbroen.
Anbefales!

1  Takk, Lise K
Pavel S, Manažer på Restaurace Mlýnec, svarte på denne anmeldelsenBesvart 24. oktober 2018

Dear Lise K

thank you very much for your review. It's our pleasure that you choose our restaurant during your stay in Prague. We hope we'll see you also at your next visit in Prague.

Pavel S.

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Her var det en hyggelig profesjonell atmosfære helt fra vi kom inn.
Vi valgte en 5-retters smaksmeny med tilhørene vinpakke. Herlig mat, gode smaker, viner som kompleterte rettene veldig bra.
De to servitørene vi hadde bidro virkelig til en perfekt kveld.
Her kommer vi gjerne tilbake.

Takk, janegil51
Pavel S, Manažer på Restaurace Mlýnec, svarte på denne anmeldelsenBesvart 11. oktober 2018

Dear janegil51

Thank you for your lovely comment and also for sharing your great experience on TripAdvisor site. We are looking forward to seeing you again here at Mlýnec.

Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Min mann og jeg hadde en helt fortreffelig 5 retter's lunsj med vinpakke. Fantastisk mat og fantastisk service i flotte omgivelser. Vi fikk også en kjempekoselig overraskelse fra de ansatte i anledning vårt 10 års jubileum.
Her bør en ta turen.

Dato for besøk: august 2018
Takk, Veronica B
Pavel S, Manažer på Restaurace Mlýnec, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018

Dear Veronica B

Anmeldt 20. mai 2018 via mobile enheter

Vi spiste middag her en kveld og var litt skeptiske da vi kvelden før hadde spist tradisjonell tsjekkisk mat på en finere restaurant uten å bli helt overbeviste.. Der tok vi helt feil! Mlynec er perfeksjon og fantastisk service fra start til slutt. Maten var fantastisk god og til rimelige priser tatt i betraktning at det var en gourmetrestaurant! Vi ble tatt godt vare på og det manglet ikke på noe. Kommer definitivt tilbake igjen, og anbefales på det sterkeste!

Dato for besøk: mai 2018
Takk, kaethers
Pavel S, Manažer på Restaurace Mlýnec, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. mai 2018

Dear Katrine J

Thank you for your visit and kind review here on TripAdvisor. We make Czech cuisine in a modern style..... It´s always nice to read positive reviews, thank you :)

Reisende som så på Restaurace Mlýnec, så også på

Har du vært i Restaurace Mlýnec? Del dine erfaringer!