“God sushi og flott restaurant med stort potensiale”

KOBE Steak Grill Sushi Restaurant Vaclavske nam.
Vurdert som nr. 355 av 6 531 Restauranter i Praha
Kjøkken: Sushi, Japansk, Tsjekkisk, Steakhouse
God for: Lokalt kjøkken, Spesielle anledninger, Romantisk, Store grupper, Forretningsmøter
Middagsalternativer: Frokost, Lunsj, Sent på kvelden, Middag, Reservasjoner
Omgivelser: Nové Město (nybyen)
Anmeldt 6. januar 2019 via mobile enheter

Vi var veldig fornøyd med størrelsen på sushi bitene og det smakte godt.
Detaljer som at soya sauce blir satt på bordet i kikkoman flasker trekker ned, dette burde bli servert mye mer elegant. Servicen var ikke særlig god heller. Dette er ikke en plass vi kommer til å spise på igjen da det var for dyrt for det vi fikk igjen i form av matopplevelse.

Dato for besøk: januar 2019
Takk, Nicolay S

Anmeldt 29. juli 2018 via mobile enheter

Spiste tunfisk, og den var svært saftig og god! Det ble også meldt om både gode biffer, ribs og sushi rundt bordet, så dette passer alle ganer. En av de bedre restaurantopplevelsene i Praha hva gjelder både kvalitet og service. Absolutt verdt et besøk!

Dato for besøk: juli 2018
Takk, Siven2014
Anmeldt 29. desember 2017 via mobile enheter

Spiste lunsj med min datter. Maten var bra. Hyggelig og serviceinnstilt persinal. Fine og stilfulle lokale.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Anne Grethe S
Anmeldt 26. november 2017 via mobile enheter

Vi var en gjeng på 9 stk som alle var enige om at dette var virkelig bra. Utrolig mør og smakfull biff, som vi fikk en perfekt rødvin til. Og sushien var veldig bra med en utsøkt hvitvin.

Dato for besøk: november 2017
Takk, andr_w450
Anmeldt 25. oktober 2017 via mobile enheter

Bestilte nigiri vegetar og salat. Nigiri var god. Salaten litt kjedelig. God cosmopolitan. Meget kjølig i lokalet.

Dato for besøk: oktober 2017
Takk, martepaatur

Reisende som så på KOBE Steak Grill Sushi Restaurant Vaclavske nam., så også på

Har du vært i KOBE Steak Grill Sushi Restaurant Vaclavske nam.? Del dine erfaringer!