6 personer ser på dette hotellet
Vio.com
travelup.comUSD 71
Anmeldt 19. desember 2018

Vi bodde her fra 7 til 13.12.18
Bra hotel,rom ok,renhold meget bra,positiv resepsjons betjening,sentral beliggenhet med kort gangavstand til shoppingsenter og til gamlebyen.
Praha i seg selv en positiv opplvelelse
Frokost ok,kunne vært foruten pianospilling hver frokost,bra at de hadde et rom ved siden av hvor man kunne nyte frokosten.
Frokostbetjening skulle hatt et smilekurs

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, jaegerbilno
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grand Majestic Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. desember 2018

Dear jaegerbilno,

thank you for your lovely comment. We are really happy to know you enjoyed your stay in our hotel.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Forholdsvis pent og moderne hotell sentralt i Praha nærme gamlebyen. Markedsfører seg som luksushotell, men holder vel mer turistklasse. Ikke veldig koselig lobby/bar, og ganske dårlig på service. Tror ikke jeg så et smil i løpet av 4 dager. Mye rot med innsjekking (bestilt på bookingside), skrale engelskkunnskaper på noen av de ansatte. Grei størrelse på rom og fint bad. Minibar og safe. Bodde i 5 etg og det var problemer med heisene de dagene vi var der, noen gikk en dag og en annen dagen etter. Så ut som om heispanelene var «tjuvkoblet» på utsiden. Følte oss ikke helt trygge, og dette varte hele oppholdet. Godt renhold og super frokost. Grei avstand fra det meste av turistattraksjoner og restauranter. Ikke store utvalget rett ved, og det som fantes stengte veldig tidlig (22-23 i helgen). Kan nok bo her igjen dersom jeg kommer over et godt tilbud.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, vestlandsfand1
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grand Majestic Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. november 2018

Dear Vestlandsfand1,

Thank you very much for your time and writing your review. We are really happy to know you enjyoed your stay in our hotel and we cant wait to welcome you soon again.

Anmeldt 20. november 2018 via mobile enheter

Meget flott hotell. Ligger sentralt. Kort gangavstand til masse severdigheter.
Flotte og meget rene rom. Fin atmosfære. God frokost. Flinke og service minded betjening. Vil absolutt anbefale dette hotellet. Store muligheter for at jeg kommer tilbake.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, John Inge L

Dear John,

Thank you very much for your lovely comment. We are really happy to know you enjyoed your stay in our hotel and we cant wait to welcome you soon again.

Anmeldt 14. juli 2018 via mobile enheter

Var på dette hotellet i forbindelse med en stor festival.
Hotellet var godt oppusset.
Litt kalde rom i utgangspunktet med lett å regulere temperaturen.
Svært godt utgangspunkt for vandring i gamlebyen.
Kan anbefale dette hotellet.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, NilsVidar
Anmeldt 28. januar 2018 via mobile enheter

2. Gang på dette hotellet! Like bra som første gang! Flotte og rene rom,gode senger og en fantastisk frokost! Velg deg ut en hjemmelaget omelett og ikke minst vafler!!Service er enestående på alle områder:) perfekt beliggenhet,gåavstand til alt!

Dato for oppholdet: januar 2018
Takk, G3782FUhelenr
Nella N, Manažer komunikace s hosty på Grand Majestic Hotel Prague, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. januar 2018

Dear Helen,

I would like to thank you for your time and writing your valuable review. We are glad you enjyoed your holiday and we are looking forward to your next stay.