Priceline
travelup.comUSD 126
Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

4 stjernes hotell, vel det er ikke det! 2,max 3 i våres øyne. Hyggelig betjening, men slitne rom, rare romm, kunne vært bedre vasket. Kalde marmor gulv!! Slitne, gamle møbler. Fordel ligger sentralt, men det er egentlig alt. Frokost middels.

Dato for oppholdet: oktober 2019
1  Takk, 317linen
Anmeldt 26. juni 2019 via mobile enheter

Hadde med meg 2 unge jenter på tur og valgte derfor å bestille rom med takterasse så de kunne gjennomføre shopping og jeg kunne nyte utsikten i fred og ro. Eldre hotel med mange finesser fra svunnen tid. Hotellet ligger midt i byen med gang avstand til det meste.

Dato for oppholdet: juni 2019
1  Takk, VHAA2014
Anmeldt 18. september 2017 via mobile enheter

Hadde tre overnattinger her.
Store og romslige rom. God plass. Gode store senger.
Veldig sentral beliggenhet. Midt i kjernen og kort avstand til severdigheter og sentrum.
Frokosten var ingenting å rope hurra for. Labert utvalg av pålegg og noe tørt brød.. Alt i alt- helt ok frokost.
Hotellets personale var imøtekommende og hyggelige.
God rengjøring på rommet. Flinke renholdere :)
Kan anbefale hotellet hvis man er ute etter en sentral beliggenhet til en rimelig pris.

Dato for oppholdet: september 2017
Takk, 353idag
Svar fra ledelsen:Besvart 20. september 2017

Dear Ida G,

Thank you for your very nice feedback.

Nothing pleases us more but satisfaction of our guests. We always do our best to fulfil the guests expectations and we are happy you enjoyed your stay in Prague!

Thank you once again for taking time to share with us your experience.

With warm regards,

Vaclav

Anmeldt 3. juli 2017 via mobile enheter

Ett bra hotell til en rimelig penge. Store rene rom. Gode senger og godt lydisolert. Overhodet ikke plaget av støy fra gang eller andre rom. Også svært lite trafikkstøy. Ligger svært sentralt og i gangavstand til alt. Eneste man savner er en hotellbar.

Dato for oppholdet: juli 2017
Takk, 743emil_
Svar fra ledelsen:Besvart 18. juli 2017

Dear Emil Ø,

Thank you for taking the time to share a details about your recent visit in in Hotel Leon D´Oro.
Nothing please us more but to make feel each of our guests happy and welcome. We are delighted you enjoyed your stay in Prague. Feedback like yours warms our hearts and we are happy you enjoyed your stay with us. Thank you for your kind words regarding our location, room and hotel itself.

With kind regards,

Vaclav

Anmeldt 1. november 2016 via mobile enheter

Store og rene rom, med en pen innredning. Helt grei frokost, men har ingenting å klage på! Veldig sentralt med gåavstand til omtrent alle severdigheter. Hyggelig personale og veldig behjelpelig om det skulle trengs! :-)

Dato for oppholdet: oktober 2016
Takk, 96fridaa