“Svært bra”

Vurdert som nr. 81 av 6 207 Restauranter i Praha
Kjøkken: Europeisk, Tsjekkisk, Internasjonalt
God for: Spesielle anledninger, Lokalt kjøkken, Romantisk
Middagsalternativer: Middag, Sent på kvelden, Frokost, Levering, Reservasjoner
Omgivelser: Praha 1 (bysentrum)
Anmeldt 1. desember 2018 via mobile enheter

Første kvelden i Praha. gikk vi ut for bare tilfeldig å velge restaurant og havnet her. Det var fullt og vi var ikke sikre på om personalet i det hele tatt hadde forstått at vi ønsket å spise, men etter et gjentatt spørsmål fikk vi beskjed om vi kunne få et bord om et par minutter. Vi fikk bordet og måtte vente ytterligere 20 minutter før vi fikk noen oppmerksomhet, men etter det fungerte alt helt som det skal. En svært oppmerksom og vennlig kelner ga oss gode råd om mat og vin, og måltidet ble en svært god opplevelse i et veldig koselig lokale.

Takk, bergsveing

Anmeldt 6. oktober 2018 via mobile enheter

Restauranten ligger med det samme en går av Karlsbroen på vei til slottet.
Lunsjrettene vi fikk var ganske små, men det passet og bra. En tok salat med laks, helt grei. Den andre tok lam som var indisk tilberett. God og spennende rett.
Servitørene var både hyggelig og humoristisk, det var en hyggelig opplevelse.

Takk, janegil51
Anmeldt 17. april 2018

Vi fikk anbefalt restauranten på grunn av god meg og service. Det stemte, og vi hadde det fint helt til det kom inn en gjest med to enorme hunder. Vi trodde gjesten skulle bli avvist eller bedt om å sette hundene utenfor, men de fikk bord ved siden av oss. Hundene fikk servert rått kjøtt og forsynte seg også av eierens tallerken på bordet, de hadde det sikkert supert, men vi hadde ikke noen ok opplevelse. Vi ba om regning, betalte og tok desserten et annet sted.

Dato for besøk: april 2018
Takk, px22
Anmeldt 13. desember 2017 via mobile enheter

Deilig mat, koselige lokaler og hyggelige ansatte✨ anbefales på det sterkeste! Lokalisert rett ved Karls bruen

Dato for besøk: desember 2017
Takk, Fridabonsak
Anmeldt 16. mai 2017

Ble anbefalt denne restauranten fra hotellet vi bodde på, og var svært fornøyd med det vi ble servert. Dyktige kelnere gav oss gode råd til mat og drikke, kan anbefale villsvinet på det sterkeste.

Dato for besøk: mai 2017
1  Takk, Trond P

Reisende som så på Restaurant Pod Vezi, så også på

Har du vært i Restaurant Pod Vezi? Del dine erfaringer!