“Champagne breakfast, yes please :) ”
Anmeldelse av Jewel Bistro

Jewel Bistro
Vurdert som nr. 161 av 6 454 Restauranter i Praha
Kjøkken: Tsjekkisk, Internasjonalt, Bar, Kafé
God for: Barscene
Middagsalternativer: Lunsj, Frokost, Middag, Sent på kvelden, Reservater
Omgivelser: Staré Město (gamlebyen)
Anmeldt 28. desember 2017 via mobile enheter

Deilig frokost, fantastisk kaffe (filter), deilige bobler i glasset, og ellers bestill hva du ønsket fra meny.

Dato for besøk: desember 2017
Takk, LineSander

Anmeldt 29. desember 2015

veldig koselig plass! Liten meny men det som var der var spennende. Av kjøtt hovedretter var det fasan, villsvin eller confit av gås. Vi spiste fasan og gås.... Nydelig!! Servicen er upåklagelig! Så oppmerksomme og dyktige servitører. Takk for en herlig kveld

Dato for besøk: desember 2015
Takk, lotteg108
Anmeldt 12. juli 2015 via mobile enheter

Restauranten så cool og allright ut. Det var likevel litt kjedelig at sevicen samsvarte aå lite med anmeldelsene.

Det kan være dagen..Men vi rakk likevel å drikke en øl og en halvflaskw vin før maten kom...Og til tross foŕ tiden det tok var det likevel ikke varnmat vi fikk. Det var syltet og ferdigpakket mat som burde gå rimel8g fort å tilberwde.

Servitøren var søt og maten var ok, men jeg vil likevel ikke anbefale stedet.

Dato for besøk: juli 2015
Takk, Annette H
vkunert, Manažer på Jewel Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2015

Kjære gjest,

Takk for din anmeldelse her på Tripadvisor.
Vi ønsker å observere på kommentaren din - om prisklasse for Tapas på Jewel Café Bar prisen er 65, -CZK - 130, -CZK per porsjon, og vi tror at vår pris / kvalitet-serien er mer enn tilstrekkelig. Alle som er interessert kan du sjekke vår Meny på www.jewel.cz

Vi beklager hvis du ventet lenge på maten som skal delievered og vi må nevne det er ikke en vanlig sak på Jewel Café Bar.

To dårlige anmeldelser har blitt plassert fra din side en etter en annen-en på engelsk og en annen i norsk språk og vi mener vi fortjener mer detaljert forklaring som vi gjør vårt beste for å gi god service og kvalitetsprodukter, slik at vi virkelig ville sette pris på om du ville dele videre detaljer med oss om hva som egentlig skjedde på info@jewel.cz fordi vi tar Advisor alvor.

Vi håper du gir oss en ny sjanse når neste gang i Praha!

Vennlig hilsen,

Jewel Café Bar-teamet

Anmeldt 9. februar 2015 via mobile enheter

Veldig god middag til en hyggelig pris. Servitørene var veldig hyggelige og oppmerksomme. Anbefales på det sterkeste!

Takk, sigmundd2015
vkunert, Manažer på Jewel Bistro, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. mars 2015

Dear Guest,
Very short, very clear and simple but very nice review!
Thank you for that!

Best regards,

Tonći

Anmeldt 2. september 2014

Her blir du tatt imot på vennlig vis, får serveringsforslag som passer og en personlig service du skal lete lenge etter! En forholdsvis enkel meny, men med viner som passer, og som sagt en personlig service i helt egen klasse. Vi hadde bestemt oss for et enkelt måltid, men kom til å tilbringe hele kvelden i denne lille oasen nettopp fordi atmosfæren var så vennlig, man følte seg rett og slett velkommen.Og damen hadde virkelig kontroll på sine viner og sin bar. Dette var rett og slett en meget hyggelig opplevelse, gjerne til gjentakelse en annen gang.

Dato for besøk: august 2014
    • Atmosfære
Takk, Liv S

Reisende som så på Jewel Bistro, så også på

Har du vært i Jewel Bistro? Del dine erfaringer!